۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۰۴
کد خبر: 82783536
T T
۰ نفر
پيرواني: عدالت رعايت نشد/ اعتراض به محروميت پرسپوليس

تهران – ايرنا - مديرتيم فوتبال (سرپرست) پرسپوليس با اعتراض به راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درمورد تخلف و بي انضباطي هواداران اين تيم، گفت: چرا فقط بايد پرسپوليس محروم شود؟درحالي كه اتفاقات ديدار مقابل تراكتورسازي از بازي رفت در تبريز شروع شده بود.

به گزارش ايرنا، «افشين پيرواني» در حاشيه تمرين امروز (سه‌شنبه) تيم پرسپوليس، عنوان كرد: به رأي كميته انضباطي اعتراض مي‌كنم. چرا كميته انضباطي نسبت به اتفاقاتي كه در بازي رفت در تبريز اتفاق افتاد واكنشي نشان نداد؟ البته يكسري اتفاقات را كه در بازي روز جمعه افتاد، رد مي‌كنم.
وي افزود: طبيعي است در هر بازي هواداران تيم‌ها براي يكديگر كري مي‌خوانند، اگرچه من هرگونه بي‌احترامي را رد كرده و اعتقاد دارم كه هميشه و در هر شرايطي بايد ادب و احترام رعايت شود.
پيرواني درمورد محكوميت باشگاه پرسپوليس به برگزاري يك بازي خانگي بدون تماشاگر، گفت: اين محروميت چرا فقط شامل پرسپوليس شده است و چرا تيم رقيب محروم نشد؟ درحالي كه خيلي از اين اتفاقات مربوط به بازي رفت بود و بايد عدالت رعايت مي‌شد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه «چرا با وجود اظهارنظرهاي مختلف از سوي برخي از مسئولان استان آذربايجان شرقي و حتي نمايندگان آذري زبان مجلس در مورد ديدار روز جمعه پرسپوليس و تراكتورسازي، نمايندگان شهر تهران سكوت كردند»، تصريح كرد: در هر صورت نمايندگان مجلس در حال تصويب بودجه دولت هستند و كارهاي مهم‌تري دارند، اما خدمت كساني كه در مورد اين موضوع اظهارنظر كردند بايد بگويم كه نيمي از طرفداران ما كه روز جمعه در ورزشگاه بودند، آذري زبان هستند.
پيرواني با اشاره به اتفاقات بازي رفت پرسپوليس و تراكتورسازي، عنوان كرد: در بازي رفت به مرحوم هادي نوروزي كه نماد باشگاه پرسپوليس است، توهين شد و به علي پروين و محمود خوردبين هم بي احترامي كردند.مي‌خواهم بگويم بايد اين مسائل را كنار گذاشته و به آينده فكر كنيم. امسال جام جهاني داريم و پرسپوليس و تراكتورسازي نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند. بايد همه دست ‌به‌ دست هم بدهيم تا در رقابت‌هاي بين‌المللي موفق باشيم.
مدير تيم پرسپوليس تصريح كرد: اميدوارم در آينده تصميمات عاقلانه‌اي گرفته شود و اين‌طور نباشد كه فقط با يك طرف برخورد شود. رفت و برگشت تراكتورساي را برديم و الان هم صدر جدول هستيم. رنگ سرخ، رنگ شجاعت است و بازيكنان ما شجاعت خودشان را در زمين نشان دادند. هميشه قطار در حال حركت را با سنگ مي‌زنند، چراكه پرسپوليس صدرنشين است و قطعاً در ادامه راه حواشي زيادي براي اين تيم درست خواهند كرد.
پيرواني درمورد بيانيه هاي باشگاه تراكتورسازي در اين زمينه عنوان كرد: در كميته انضباطي با سند و مدرك از باشگاه دفاع كرديم و اگر بنابر بيانيه دادن باشد، ما هم افراد زيادي در باشگاه داريم كه هر روز بيانيه صادر كنند.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر به تعويق افتادن ديدار استقلال و نفت آبادان در جام حذفي در شرايطي كه پرسپوليس در فاصله يك هفته دو بازي با نفت آبادان انجام داد، عنوان كرد: متأسفانه پرسپوليس در شرايطي از جام حذفي حذف شد كه در يك هفته دو بازي سخت با نفت آبادان انجام داد. من خودم فوتباليست بودم و مي‌دانم بازي كردن در اين شرايط، آن هم در هواي آلوده تهران چقدر سخت است. اميدوارم مسئولان همه تيم‌ها را به يك چشم نگاه كنند.
مدير تيم پرسپوليس با اشاره به موافقت برانكو با حضور بازيكنانش در تيم ملي، خاطرنشان كرد: برانكو ديروز اعلام كرد كه مشكلي با حضور بازيكنان در تيم ملي ندارد و به طور كتبي نيز موافقت‌ خود را با اين موضوع اعلام كرديم.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**3783** 1701
خبرنگار: امير ميرزاييان* انتشار: حميد قديمي
۰ نفر