۲۰ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۹
کد خبر: 82791072
T T
۰ نفر
برگزاري تورهاي جام جهاني توسط هفت دفتر خدمات مسافرتي خراسان رضوي

مشهد- ايرنا- جانشين معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: هفت دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي استان مجوز برگزاري تورهاي جام جهاني فوتبال 2018 در روسيه را دريافت كرده اند.

يوسف بيدخوري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين دفاتر مي توانند با هماهنگي و برگزاري تورهاي مربوط به اين مسابقات هر يك با توجه به تفاوتي كه در نوع هتل محل‌ اقامت، مدل پروازها و نيز مدت زمان برگزاري تور و خدمات ارائه شده به علاقه مندان بر اساس مصوبات اعلام شده، نرخ هاي متفاوتي را ارائه دهند.
وي با اشاره به نظارت بر روند خدمات رساني اين دفاتر، بيان كرد: با دفاتر خدمات مسافرتي فاقد مجوز كه در اين زمينه وارد و مشغول فعاليت و صدور بليت و برگزاري تور شوند به شدت برخورد خواهد شد.
بيدخوري تاكيد كرد: مردم از هرگونه ثبت نام اينترنتي و اعتماد به تبليغات غيرواقعي خودداري كرده و حتما از دفاتري كه اعلام برگزاري چنين تورهايي را مي كنند، درخواست مجوز دريافتي آنان را داشته باشند.
وي گفت: واريز هرگونه وجهي به صورت اينترنتي براي خريد بليت هاي اينترنتي مربوط به تورهاي جام جهاني روسيه بايد با كسب صحت و درستي فعاليت و خدمات ارائه شده صورت گيرد.
جانشين معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي اظهار كرد: محدوديتي در زمينه برگزاري تور و جذب مسافر در اين زمينه وجود ندارد.
هم اكنون در استان خراسان رضوي حدود 400 دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي وجود داد كه 270 دفتر از اين تعداد در مشهد فعاليت دارند.
خبرنگار:آرزو جاوداني ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
7496/5132