۲۸ دی ۱۳۹۶، ۹:۲۱
کد خبر: 82799777
T T
۰ نفر
فعال شدن شوراي فرهنگي توسعه تصوير و سينما در چهارمحال و بختياري

شهركرد- ايرنا- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري از فعال شدن شوراي فرهنگي توسعه صنعت تصوير و سينماي استان خبر داد.

جواد كارگران دهكردي روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود:اين شورا به صورت تخصصي در حوزه فيلم و عكس ورود پيدا مي كند و زمينه تعامل بين هنرمندان را فراهم مي كند.
وي اظهار كرد:برگزاري نشست هاي تخصصي در حوزه فيلم و تصوير،
توجه به مباحث آموزشي و پژوهشي در اين صنعت و توليد محوري از مهمترين اهداف تشكيل اين شوراست.
كارگران يادآور شد:چهار محال و بختياري با وجود هنر مندان توانمند و با بضاعت كم مالي توانسته آثار هنري خوبي در زمينه فيلم و عكس توليد و عرضه كند و در جشنواره هاي ملي و بين المللي نيز هنرمندان استان صاحب عنوان شده اند.
كارگران دهكردي افزود:با تشكيل اين شورا تعامل و همفكري و هماهنگي بيشتر در زمينه توليد فيلم و عكس فراهم مي شود تا زمينه رشد جوانان در اين عرصه فراهم شود.
به گفته وي، اين شورا با همكاري معاونت امور سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به منظور توسعه هنر صنعت سينما و تصوير فعال شده است.
وي گفت: امسال چهارمحال و بختياري ميزبان جشنواره بين المللي فيلم فجر است و اين جشنواره فرصت مناسبي براي تعامل و گفت و گو بين مخاطبان اين هنر و هنرمندان سينما و تصوير است.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري اكنون 500هنرمندان در عرصه فيلم و عكاسي دارد كه برخي از هنرمندان صاحب عنوان هاي بين المللي و ملي شده اند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئيسي
2097