۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳
کد خبر: 82800620
T T
۰ نفر
اداره سه مدرسه در سلماس توسط مسئولان و اعضاي شوراي آموزش و پرورش

اروميه-ايرنا-مدير آموزش و پرورش سلماس گفت: در اقدامي نمادين و از سري فعاليت هاي گراميداشت هفته شوراهاي آموزش و پرورش، مدارس دخترانه هفده شهريور، شاهد و صديقه كبري (س) توسط اعضاي شوراي آموزش و پرورش و مسئولان ادارات شهرستان اداره شد.

رسول موسي زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح در راستاي مشاركت همگاني در راستاي مديريت مدارس، آشنايي با مشكلات و چالش‌هاي مدارس، تلاش بيشتر در جهت حل كمبودها، تجهيز و جذب امكانات براي مدارس اجرايي شده است.
وي از همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان در اجراي اين طرح و ديگر فعاليت هاي آموزش و پرورش قدرداني كرد و ادامه داد: در اين اقدام نمادين اعضاي شوراي آموزش و پرورش با شيريني ها و سختي هاي كار دبيران و دانش آموزان آشنا شده و در جريان فعاليت هاي روزمره آنها قرار گرفتند.
به گزارش ايرنا، شوراهاي آموزش و پرورش بهترين زيرساخت براي مشاركت و نظارت همه مردم و دستگاهها و بهترين كانون به منظور ايجاد هم افزايي و همگرايي در حوزه مسائل فرهنگي كشور است.
هم اكنون بيش از 35 هزار نفر دانش آموز و افزون بر 2 هزار نفر كادر فرهنگي در 294 باب مدرسه دولتي و غيردولتي سلماس در حال تحصيل و تدريس هستند.
7156/ 2093
خبر: جمال فرخيان ** انتشار: صابر چهرقاني