۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷
کد خبر: 82804305
T T
۰ نفر

ورودی 6 مغازه غیر مجاز در سنندج مسدود و پلمب شد

۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷
کد خبر: 82804305
ورودی 6 مغازه غیر مجاز در سنندج مسدود و پلمب شد

سنندج - ایرنا - شهردار منطقه یك سنندج گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، ورودی 6 باب مغازه كه به صورت غیر مجاز در یكی از مناطق شهر سنندج ساخته شده بود، مسدود و پلمب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، قدرت الله سیف پناهی روز دوشنبه اظهار كرد: از این تعداد مغازه كه به صورت غیرمجاز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه یك ساخته شده بود، 2 مورد با حكم مراجع قضایی به علت اینكه به ‌صورت غیرمجاز احداث‌ شده بود، پلمب شد.
وی افزود: همچنین ورودی چهار باب مغازه دیگر نیز در سطح منطقه با نیوجرسی مسدود شد و تا روشن نشدن وضعیت و تعیین تكلیف این مغازه ها، امكان استفاده از آن برای مالك وجود ندارد.
شهردار منطقه یك سنندج تاكید كرد: برخی از مالكان هنگام احداث بنا اقدام به تغییر نقشه كرده و یا بصورت خودسرانه به ساخت‌ و ساز غیرمجاز می پردازند كه طبق قانون، شهرداری‌ موظف است از احداث بناهای غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری كند.
سیف پناهی با بیان اینكه احداث بناهای غیرمجاز، شهرداری و شهروندان را دچار مشكل می‌كند، ابراز امیدواری كرد مالكانی كه قصد احداث بنا دارند با رعایت كامل قوانین و عدم‌ تغییر در نقشه به ساخت و ساز بپردازند.
شهر سنندج مركز استان كردستان با جمعیتی حدود 500 هزار نفر با سه منطقه شهرداری و یك ناحیه منفصل شهری اداره می شود.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102