۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵
کد خبر: 82809740
T T
۰ نفر
رهبر انقلاب درگذشت سیدصادق حجازی را تسلیت گفتند

تهران - ایرنا - حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت سیدصادق حجازی از انقلابیون قدیمی را تسلیت گفتند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حجت الاسلام حجازی به این شرح است:
«بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حجازی دامت توفیقاته
درگذشت عموی گرامیتان مرحوم آقای سید صادق حجازی رحمت‌الله‌علیه را كه از صلحای اخیار و انقلابیون قدیمی و دارای بیش از نیم قرن خدمت فرهنگی بودند به جنابعالی و والد مكرم و خاندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض میكنم و علو درجات ایشان را از خداوند مسألت می نمایم.
سید علی خامنه‌ای
7/ بهمن/ 96»
به گزارش ایرنا، سیدصادق حجازی در سال 1300 شمسی درشهر همدان به دنیا آمد. این معلم وارسته از سال 1322 به عنوان معلم ریاضی و پس از آن در كسوت مدیر مدرسه خدمت كرد.
رهبر معظم انقلاب در سال 1387 در نكوداشت این معلم خستگی‌ناپذیر پیامی صادر فرمودند كه در بخشی از این پیام آمده است: «اینجانب ایشان را از دهها سال پیش همواره به ویژگی‌های ممتاز شناخته و قدردان وجود با بركت ایشان بوده‌ام و می‌باشم. خداوند این مرد مؤمن با اخلاص را محفوظ دارد و جوانان آموزش و پرورش را توفیق ثبات قدم و اخلاص عنایت فرماید.»
این معلم متعهد پس از 74 سال تلاش در عرصه تعلیم و تربیت سحرگاه روز گذشته - جمعه - به دیدار حق شتافت.
سیام * 9314**1336
۰ نفر