۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲
کد خبر: 82809924
T T
۰ نفر
دانشگاه فردوسي، قهرمان پينگ پنگ دانشجويان پسر منطقه 9

مشهد- ايرنا- مسابقات پينگ پنگ دانشجويان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي منطقه 9 كشور روز شنبه با قهرماني تيم دانشگاه فردوسي مشهد در كاشمر پايان يافت.

به گزارش ايرنا در اين مسابقات كه از پنجم بهمن ماه با شركت 11 تيم از دانشگاه هاي اين منطقه به ميزباني دانشگاه كاشمر آغاز شده بود، تيم دانشگاه اسفراين دوم و تيم‌هاي دانشگاه بيرجند و دامغان مشتركا مقام سوم را به دست آوردند.
اين مسابقات با حضور 60 ورزشكار و مربي از دانشگاه هاي فردوسي، حكيم سبزواري، سمنان، شاهرود، دامغان، اسفراين، نيشابور، بزرگ مهر قائنات، بيرجند و دانشگاه فرهنگيان خراسان شمالي و كاشمر به صورت تيمي، انفرادي و دوبل برگزار شد.
در قسمت انفرادي نيز كه با شركت 29 بازيكن به صورت حذفي انجام شد محمدرضا يوسفي و محمدعلي شيخ الطايفه از دانشگاه فردوسي اول و دوم شدند و احسان صداقتي از دامغان و محمدرضا هاشمي فر از دانشگاه فردوسي مشتركا عنوان سوم را كسب كردند.
در قسمت دوبل نيز كه با شركت 17 تيم به صورت حذفي برگزار شد، محمدرضا يوسفي و محمدعلي شيخ الطايفه از دانشگاه فردوسي اول شدند، محمدرضا دهباشي فر و علي اسكندري از دانشگاه فردوسي دوم شدند و سيدحسين حسيني و محمدعلي عساكره از بيرجند و احسان صداقتي و محمدحسين سنجري از دانشگاه دامغان مشتركا مقام سوم را به دست آوردند.
مسابقات مزبور، انتخابي المپياد دانشجويان است و نفرات برتر مجوز حضور در المپياد سراسري دانشجويان كشور را كه سال آينده در شيراز برگزار مي‌شود، به دست آوردند.
كاشمر در 228 كيلومتري مشهد قرار دارد.
خبرنگار: ليلا قرايي ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
7497/5132