۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹
کد خبر: 82811322
T T
۰ نفر
استقرار بيمارستان صحرايي در شادگان توسط سپاه/ درمان رايگان بيماران

آبادان - ايرنا - فرمانده قرارگاه كربلاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: به منظور كمك به اهالي شادگان بيمارستان صحرايي سپاه موقت در اين شهرستان داير، و بيماران نيازمند به رايگان پذيرش مي شوند.

به گزارش ايرنا سردار سرتيپ پاسدار احمد خادم سيدالشهدا يكشنبه در جلسه شوراي اداري شادگان در فرمانداري اين شهرستان اظهار كرد:بر اساس برنامه ريزي انجام گرفته بيمارستان صحرايي تخصصي سپاه از سوم اسفند امسال به مدت يك هفته در شادگان مستقر مي شود.
وي با بيان اينكه اين يازدهمين بيمارستان است كه در نقاط مختلف خوزستان داير مي شود افزود: به همين منظور از اول اسفند ۱۰۰ پزشك متخصص و عوامل درماني در شادگان مستقر مي شوند.
سردار سيدالشهدا گفت:بيماران نيازمندي كه مشكلات مالي دارند مي توانند با مراجعه به شبكه بهداشت و درمان شادگان و يا مراكز بهداشتي روستاي خود، نسبت به ثبت نام براي درمان رايگان در بيمارستان صحرايي سپاه اقدام كنند.
وي افزود: بيماراني كه نياز به عمل جراحي تخصصي داشته باشند به مراكز درماني مركز خوزستان اعزام و به رايگان درمان مي شوند.
فرمانده قرارگاه كربلاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه لايروبي انهار كشاورزي بخش جفال و خنافره، كمك به احداث هفت باب مسجد، احداث پنج دهنه پل روستايي، احداث 95 باب منزل مددجويان كميته امداد، مرمت و بازسازي 100 باب منازل محرومان را از ديگر اقدامات سپاه در شهرستان شادگان عنوان كرد و گفت : در بخش فرهنگي و مردم ياري نيز يك هزار بسته سبد غذايي، يك هزار و 500 بسته نوشت افزار در بين دانش آموزان بي بضاعت و البسه در بين خانواده هاي بي بضاعت توزيع شده است.
فرماندار شادگان نيز در با تاكيد بر همراهي تمام دستگاه هاي اجرايي براي برپايي بيمارستان صحرايي سپاه در شادگان گفت: ارايه خدمات درماني تخصصي به اهالي اين شهرستان و كمك به محروميت زدايي و ارتقاي سطح سلامت مردم در اين مناطق محروم از اهداف استقرار اين بيمارستان است.
احمد جعفري نسب اظهار كرد:يكي از اقدامات ارزشمند سپاه پس از هشت سال دفاع مقدس ارايه خدمات درماني و بهداشتي در نقاط محروم است.
وي افزود:كار و تلاش جهادي با خلوص نيت بايد در بين مسئولان نهادينه شود در اين صورت از خودگذشتگي و ايثار جايگزين منافع مادي مي شود.
شهرستان شادگان در جنوب خوزستان واقع است.
3015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهري* تنظيم: حميدرضا ترابي فرد* انتشاردهنده: عبدالحميد راجي