۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۲۰
کد خبر: 82812805
T T
۰ نفر
فراز كمالوند: توانایی شكست دادن تیم استقلال تهران را داریم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:استقلال تیم پر مهره ای است ولی ما توانایی شكست دادن این تیم را در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال كشور داریم.

به گزارش ایرنا فراز كمالوند عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران اظهار كرد:تیم استقلال را خیلی خوب آنالیز كرده ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را در تمرینات تیم در هفته جاری به بازیكنان گوشزد كردیم.
وی افزود: پیش بینی نتایج در بازی های جام حذفی بسیار سخت است و حتی نمی توان گفت پیروز بازی فردا در فینال هم قهرمان خواهد شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:در بازی فردا اگر به لحاظ روحی و نیز سطح كیفی شرایط خوبی داشته باشیم پیروزی بر استقلال دور از دسترس نیست زیرا توانایی شكست استقلال را داریم.
كمالوند ادامه داد:ساختار دفاعی استقلال بعد از آمدن شفر سرمربی این تیم،بسیار مستحكم شده ولی ما مهاجمان تمام كننده و باهوشی داریم.
وی اظهار كرد:در این بازی میزبان هستیم و با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت همه جانبه هواداران خود شانس بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت.
كمالوند گفت:هواداران آبادانی در این دیدار به دور از حاشیه باید از تیم محبوب خودشان حمایت كنند و احترام به تیم حریف و داوران را سرلوحه خود قرار دهند.
وی افزود:در این دیدار بازیكن مصدوم و محروم نداریم و با تیمی كامل برابر استقلال به میدان خواهیم رفت.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:این بازی نتیجه ای جز برد و باخت ندارد؛ما كار خیلی بزرگی انجام داده ‌ایم كه تا این مرحله صعود كرده ‌ایم.

** صعود به فینال جام حذفی هدف بازیكنان صنعت نفت است
كاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری گفت:بازیكنان صنعت نفت آبادان فینال جام حذفی را هدف خود قرار داده اند و برای رسیدن به آن انگیزه زیادی دارند.
مرتضی اسدی اظهار كرد:بازی برابر استقلال بسیار سخت است زیرا این تیم بازیكنان بزرگ و با تجربه ای دارد.
وی افزود:در چند روز گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و به لحاظ روحی و آمادگی جسمانی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:صعود به فینال جام حذفی هدف تمامی بازیكنان صنعت نفت است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد.
وی در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای گرفتن تست دوپینگ از بازیكنان صنعت نفت در این دیدار اظهاركرد: بازیكنان صنعت نفت آبادان آمادگی این را دارند كه در تست دوپینگ هم شركت كنند اما استقلالی ها فراموش نكنند كه بازیكنان این تیم در نیم فصل دوم به لحاظ جسمانی از دیگر تیم ها شرایط بهتری دارند.
اسدی از هواداران آبادانی خواست بدون حاشیه از تیم شهر خود حمایت كنند و افزود:ما موفقیت های اخیر خود را مدیون هواداران هستیم ولی در بازی فردا باید به دور از حاشیه از تیم صنعت نفت حمایت كنند تا بهانه ای دست كسی داده نشود.
تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران سه شنبه 10 بهمن از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.
7104 / 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
۰ نفر