۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰
کد خبر: 82813645
T T
۰ نفر
فرماندار اردستان: 73 طرح عمراني در دهه فجر افتتاح مي شود

كاشان- ايرنا- فرماندار اردستان از افتتاح 73 طرح عمراني با اعتبار افزون بر 90 ميليارد ريال همزمان با دهه مبارك فجر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا، 'عليرضا غيور' روز سه شنبه در نشستي با خبرنگاران اردستان تشريح كرد: 28 طرح در زمينه ارتباطات و فناوري اطلاعات، چهار طرح آبرساني، پنج طرح كشاورزي و 17 طرح برق رساني در مناسبت هاي دهه مبارك فجر سال جاري به بهره برداري مي رسد.
وي بخش ديگري از طرح ها را در حوزه بهداشت و درمان، خدمات اجتماعي، مسكن مددجويي و راه اندازي كارگاه توليدي عنوان كرد و گفت: برنامه هاي ويژه اي نيز همزمان با سي و نهمين بهار انقلاب در اين شهرستان اجرا خواهد شد كه نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه و كارخانه ها، قدرداني از پيشگامان انقلاب اسلامي، برگزاري محفل هاي انس با قرآن از جمله آنهاست.
فرماندار اردستان افزود: ميهماني لاله ها و عطر افشاني مزار شهدا، برگزاري مسابقه هاي ورزشي و فرهنگي و اكران فيلم از ديگر برنامه هايي مي باشد كه براي دهه فجر امسال تدارك ديده شده است.
او اضافه كرد: مردم مومن و ولايتمدار شهرستان اردستان همواره در برهه هاي حساس در صحنه حضور داشتند و اميد مي رود راهپيمايي 22 بهمن امسال نيز با حضور گسترده خود مشت محكمي بر دهان دشمنان انقلاب به سركردگي آمريكاي جنايتكار بزنند كه همواره در صدد تضعيف كشور و انقلاب بوده و هستند.
غيور در ادامه از تشكيل شركت تعاوني عمران و توسعه شهرستان اردستان در آستانه دهه مبارك فجر خبر داد و گفت: موسسان اين شركت تعاوني افراد متخصص و معتمد اردستان هستند و نيم درصد جمعيت شهرستان با سرمايه دست كم يك ميليارد ريال در آن عضويت خواهند داشت.
وي بيان كرد: ماهيت اين شركت با ساير شركت هاي تعاوني متفاوت بوده و نقش نظارت دولت نيز در آن ديده شده تا زمينه توسعه و عمران شهرستان اردستان را فراهم كند.
شهرستان اردستان با بيش از 42 هزار نفر جمعيت در فاصله 118 كيلومتري شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامري نيا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123