۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۲۱:۰۲
کد خبر: 82814235
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: بيان ثمره نظام به نسل جوان محور برنامه هاي دهه فجر باشد

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: بيان ثمره نظام اسلامي در ابعاد مختلف به نسل جوان بايد محور برنامه هاي ايام الله دهه فجر قرار گيرد.

آيت‌الله محمدرضا ناصري يزدي عصر روز سه شنبه در ستاد بزرگداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب استان افزود: دهه فجر بهترين فرصت براي بيان حقانيت نظام به مردم و جوانان است.
نماينده ولي فقيه در استان يزد ادامه داد: دشمنان انقلاب براي تضعيف نظام از توطئه هاي مختلفي استفاده كرده اند كه با همت مردم ، هوشياري آنها و حضور در عرصه هاي مختلف در سايه ولايت فقيه نقش بر آب شده است .
امام جمعه يزد گفت: استكبار جهاني براي ضربه زدن به نظام ، نسل جوان و اعتقادهاي آنها را نشانه رفته است بنابراين بايد با روشنگري و بصيرت افزايي در مقابل توطئه ها ايستادگي كرد.
ناصري يزدي افزود: جشن هاي سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي مردمي و بنحو شايسته و همراه با مشاركت گسترده آحاد مردم ولايي و انقلابي برگزار شود.
نماينده ولي فقيه در استان به نقش ولايت و رهبري در نظام اشاره كرد و گفت: راه عزت و اقتدار ملت و كشور در گرو ولايتمداري و حركت در مسير دين و ارزش هاي الهي است.
ناصري يزدي همچنين به ذكر خاطره از دوران انقلاب و در مورد امام خميني (ره) و همچنين ضرورت بيان آن به نسل جوان توسط نهادهاي فرهنگي و تبليغي تاكيد كرد.
همچنين مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يزد گفت: افزون بر هفت هزار برنامه فرهنگي ، هنري و ورزشي در هه فجر امسال با همكاري و مشاركت مردم برگزار مي شود.
حجت الاسلام محمد فخرالديني افزود: راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال از اهميت زيادي برخوردار است و بايد خيلي گسترده و با مشاركت همگان برگزار شود.
جشن هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از 12 الي 22 بهمن ماه برگزار مي شود.
7536/ 2047 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلي اشكورجيري