۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۴۴
کد خبر: 82815755
T T
۰ نفر
عرضه كاردستي كودكان آذربايجان غربي به نفع همنوعان بيمار در اروميه

اروميه- ايرنا- مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي گفت: دست ‌سازه ‌هاي هنري اعضاي كانون اين استان به نفع كودكان مركز اقامتي درماني كودكان بيمار اروميه در دهه فجر سال جاري به فروش مي رسد.

جواد زاهدي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اعضاي كانون 255 دست‌ سازه هنري خود را كه نتيجه مراحل خلاقيت تا كارآفريني كودكان و نوجوانان است، در مجتمع خيريه اقامتي رفاهي كودكان بيمار اروميه به فروش مي رسانند.
وي اضافه كرد: اين نمايشگاه ساعت 10 صبح روز شنبه 14 بهمن افتتاح مي شود و تا 16 بهمن سال جاري از ساعت هشت صبح تا پنج بعداز ظهر داير است.
وي با اشاره به اينكه اين حركت فرهنگي فرصت خوبي براي توجه اعضاي كانون به همنوعان خود و تقويت اين نگاه اجتماعي است، ادامه داد: پرورش روحيه و تفكر كارآفريني، تقويت نوآوري، شكوفايي استعدادها و توانمندي‌هاي اعضا و حفظ و تقويت توجه به كارهاي دستي و صنايع بومي و محلي از اهداف اجراي اين طرح است.
زاهدي بيان كرد: فراخوان اين طرح از تير 1396 به مراكز كانون ارسال شده بود و با توجه به شعار سال و انطباق طرح با راهبردهاي سند چشم‌انداز 10 ساله كانون دست‌سازه‌هاي اعضا جمع‌آوري شده است.
به گزارش ايرنا 23 مركز ثابت و 10 مركز سيار، روستايي و پستي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در آذربايجان‌غربي فعاليت‌هاي متنوع فرهنگي، هنري، ادبي، ديني و علمي را در قالب 40 نوع برنامه با محوريت ترغيب كودكان و نوجوانان به مطالعه كتاب ارائه مي كنند.
كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به كودكان و نوجوانان اين استان است.
اين نمايشگاه در اروميه، تقاطع آپادانا و برق، خيابان شهيد ذاكر، موسسه خيريه رفاه كودك و نوجوانان اروميه براي بازديد علاقه مندان و خيران داير است.
7129/2093
خبر: توحيد محمودپور**انتشار: صابر چهرقاني