۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱
کد خبر: 82815827
T T
۰ نفر
فيلم‌هاي جشنواره فجر در ياسوج و دهدشت اكران مي شود

ياسوج- ايرنا- مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: فيلم‌هاي جشنواره فجر در ياسوج و دهدشت در 2 سينماي هنر ياسوج و سينما دهناد دهدشت در سه سانس اكران مي‌شوند.

به گزارش ايرنا، رضا دهباني پور روز پنجشنه در برنامه زنده راديويي شومه كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج، اظهار داشت: در راستاي با نشاط كردن محيط و بالا بردن سطح آگاهي فكري مردم و رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامي برنامه‌هاي متنوعي همزمان با دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد.
وي بيان كرد: جشنواره فيلم فجر، نمايشگاه كتاب، نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال، آواها و نواها (موسيقي محلي و بومي)، هفته قرآن و عترت و تجليل از نويسندگان از جمله اين برنامه‌هاست.
وي عنوان كرد: پنج فيلم ويژه كودك و نوجوان در اين جشنواره اكران خواهد شد.
دهباني پور تصريح كرد: دانش آموزان به‌صورت رايگان در اين جشنواره حضور خواهند يافت.
وي ابراز داشت: اكران فيلم‌هاي اين جشنواره در سه سانس انجام مي‌شود.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: سانس صبح در ساعت ١٠ و سانس بعدازظهر در ساعت ١٦:٣٠ و ١٩برگزار مي‌شوند.
دهباني پور تصريح كرد: علاقه‌مندان و مخاطبان سينما و فيلم فجر، از گيشه‌هاي سينما هنر ياسوج و سينما دهناد دهدشت مي‌توانند بليت دريافت كنند.
وي بيان كرد: هفدهمين كتاب كهگيلويه و بويراحمد با حضور ٢٧٠ ناشر كشوري و استاني از ١٦ تا ٢١ بهمن ماه 1396 از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي در مركز اين استان است.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: همزمان با نمايشگاه كتاب برنامه‌هايي در حوزه رسانه و مطبوعات، ادبيات و شعر طنز، كاهش آسيب‌هاي اجتماعي، نقد كتاب، شاهنامه و شاهنامه خواني، محفل انس با قرآن و ايستگاه نقاشي كودك و نوجوان برگزار مي‌شوند.
دهباني پور، گالري و نگارخانه فرهنگ و ارشاد را بستر مناسبي جهت ارائه و عرضه توليدات آثار هنرمندان عنوان كرد.
در جشنواره فيلم فجر انقلاب اسلامي سال گذشته 16 فيلم در استان كهگيلويه و بويراحمد اكران شده بود.
خبرنگار: فهيمه قهرماني**انتشاردهنده: موسوي
9868/6110