۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲
کد خبر: 82815991
T T
۰ نفر

دستگیری سه سارق مسلح طلا فروشی زاهدان

۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲
کد خبر: 82815991
دستگیری سه سارق مسلح طلا فروشی زاهدان

زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه سارق مسلح یكی از طلافروشی های زاهدان توسط ماموران انتظامی در خاش و زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز پنجشنبه اظهار داشت: این متهمان در حال فروش جواهرات سرقتی در خاش بودند كه با حضور پلیس و سرعت عمل ماموران شناسایی و در 2 عملیات غافلگیرانه در این شهرستان و زاهدان دستگیر شدند.
وی افزود: در پی وقوع یك فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان طالقانی زاهدان در تاریخ 11 بهمن و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: كارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته 2 نفر از این سارقان مسلح را در خاش شناسایی و از محل تردد آنان مطلع شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح كرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و اعزام ماموران به محل و مسدود كردن مسیرهای فرار در یك عملیات غافلگیرانه این متهمان در حالی كه قصد فروش جواهرات سرقتی را در یكی از طلافروشی های خاش داشتند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
سرهنگ طاهری با اشاره به عملیاتی دیگر در منطقه كورین زاهدان گفـت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی برای دستگیری متهم دیگر این پرونده عازم روستای كورین از توابع شهرستان زاهدان شدند كه سارق مورد نظر با اطلاع از حضور ماموران در اطراف مخفیگاه خود اقدام به تیراندازی به سمت آنان كرد كه در نهایت در این درگیری مسلحانه سارق دیگر طلا فروشی نیز دستگیر شد.
وی با بیان اینكه در بازرسی از خودرو سرقتی سارقان در خاش، جواهرات مسروقه كشف شد، خاطرنشان كرد: در تحقیقات فنی انجام شده توسط ماموران، متهمان به سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان طالقانی زاهدان اعتراف كردند.
وی گفت: متهمان پس از تشكیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
۰ نفر