۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۵۹
کد خبر: 82819082
T T
۰ نفر

تهران-ايرنا- عصر ايران در خبري آورده است:در ادامه جلسات دادگاه 'لري نصار'54 ساله پزشك سابق تيم ملي ژيمناستيك زنان آمريكا ديروز (جمعه) جلسه دادگاه او براي استماع شهادت برخي ديگر از قربانيان سوء استفاده جنسي اين پزشك سابق تيم ملي آمريكا كه تعداد آنها 260 تن است به تنش كشيده شد.

به گزارش عصرايران به نقل از سي ان ان، در جلسه ديروز دادگاه ' راندال مارگراوس' پدر 3 دختر نوجوان قرباني آزار جنسي از قاضي خواست تا به او اجازه دهد با اين مجرم به مدت 10 دقيقه در اتاقي تنها باشد.

با مخالفت قاضي، اين پدر عصباني خواست كه تنها قاضي اجازه دهد 1 دقيقه با آزاركننده جنسي 3 دخترش در اتاقي تنها باشد؛ وقتي قاضي با اين درخواست او نيز مخالفت كرد، پدر عصباني به ناگاه به سمت جايگاه متهم هجوم برده و قصد مضروب كردن لري نصار را كرد.

محافظان دادگاه و وكلاي لري نصار مانع ضرب و شتم او شدند و نيروهاي امنيتي حاضر در دادگاه پدر عصباني را گرفته و با دستبند زدن به دستانش او را از دادگاه بيرون بردند.

در ادامه با وجودي كه جلسه دادگاه دقايقي به تنش كشيده شد، قاضي جلسه محاكمه را از سر گرفت و پدر عصباني نيز دقايقي بعد با فرونشستن عصبانيتش با دستبند به جلسه دادگاه بازگشت و از قاضي بابت رفتارش عذرخواهي كرد.

قاضي دادگاه با اشاره به اينكه رفتار اين پدر به خاطر اينكه 3 دخترش قرباني سوء استفاده جنسي لري نصار شده است؛ قابل درك است، تاكيد كرد كه اين پدر به خاطر رفتار پرخاشگرانه در دادگاه تحت تعقيب قضايي قرار نخواهد گرفت.

جلسه ديروز با استماع شهادت گروه ديگري از قربانيان آزارهاي جنسي لري نصار از جمله 3 دختر ' راندال مارگراوس' ادامه يافت. تا كنون تعداد قربانيان پرونده آزارهاي جنسي اين پزشك سابق تيم ملي ژيمناستيك آمريكا به بيش از 260 نفر رسيده است.

لري نصار پيشتر به اتهام تهيه فيلم‌ها و عكس‌هاي 'پورنوگرافيك' از دختران قرباني خود به 60 سال و بابت سوء استفاده جنسي از دهها دختر نوجوان ژيمناست آمريكا به 175 سال زندان محكوم شده است.

اين پرونده بزرگ‌ترين پرونده سوء استفاده جنسي از نوجوانان زير سن قانوني در آمريكا و جهان محسوب مي‌شود. گمان مي‌رود تعداد قربانيان آزار جنسي اين پزشك سابق تنها مختص به ورزشكاران نوجوان آمريكايي نباشد و او با توجه به سفرهاي مكرر به ديگر كشورها به همراه اردوي تيم ملي آمريكا، با دختران مليت‌هاي ديگر نيز سوء رفتار جنسي داشته باشد.

عصرايران/14بهمن 96
اول*عليرضافرجي
۰ نفر