۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸
کد خبر: 82828587
T T
۰ نفر

پیش بینی بارش باران در خراسان رضوی

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸
کد خبر: 82828587
پیش بینی بارش باران در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- كارشناس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی از عصر فردا 23 بهمن به این استان بارش باران در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود.

فریدون سنگچولی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش از فردا شب آغاز و به تدریج بر شدت آن افزوده می شود و روز چهارشنبه آتی مناطق مختلف استان را بطور مناسب در بر می گیرد.
وی همچنین میانگین دمای هوا را در خراسان رضوی تا روز سه شنبه آتی دارای روند افزایشی اعلام و بیان كرد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 12 درجه سلسیوس بود كه روز سه شنبه به 18 درجه می رسد. بیشینه دمای هوای این شهر روز چهارشنبه یك درجه نسبت به روز قبل كاهش یافته و برای روز پنجشنبه 11 درجه پیش بینی شده است.
كارشناس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی كمینه دمای دیشب هوای مشهد را نیز دو درجه زیر صفر اعلام و بیان كرد: بیشینه دمای مشهد برای امشب نیز دو درجه زیر صفر پیش بینی شده اما از فردا به تدریج افزایش یافته و سه شنبه شب به سه درجه بالای صفر می رسد.
قوچان با حداقل دمای شش درجه زیر صفر و تایباد با حداكثر دمای 15 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین كریم زاده
3027/1858