۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۲۳
کد خبر: 82829712
T T
۰ نفر
دستگيري كلاهبردار36 ميليارد ريالي در خراسان شمالي

بجنورد-ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان شمالي از دستگيري كلاهبردار حرفه‌اي با 36 ميليارد ريال كلاهبرداري در شهرستان جاجرم اين استان خبر داد.

به گزارش ايرنا به نقل از پليس، سردار عليرضا مظاهري گفت: در پي اعلام خبري مبني بر اينكه فردي به هويت معلوم در اين شهرستان اقدام به جعل اسناد و مدارك و كلاهبرداري مي‌كند موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.
اين مقام ارشد انتظامي در استان با اشاره به اينكه مأموران با انجام اقدامات فني و پليسي موفق به شناسايي محل اختفاي فرد مورد نظر شدند، افزود: متهم در اقدامي غافلگيرانه دستگير و براي تكميل تحقيقات به مقر انتظامي انتقال شد.
وي با بيان اينكه متهم با ترفندهايي از قبيل جعل اسناد و مدارك كه اقدام به كلاهبرداري از يك شركت خدماتي و دو نفر از شهروندان مي‌كرد، افزود: متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده به كلاهبرداري به مبلغ 36 ميليارد ريال در اين شهرستان اعتراف كرد.
فرمانده انتظامي خراسان شمالي با اشاره به اينكه متهم بعد از تشكيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد، خاطرنشان كرد: پليس با هر گونه اقدامي كه آسايش و آرامش شهروندان را به مخاطره بياندازد به شدت برخورد مي‌كند.
مركز شهرستان جاجرم در 150 كيلومتري جنوب بجنورد واقع است.
7185/ 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي