۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۱۷
کد خبر: 82833119
T T
۰ نفر

25 تُن برنج با قيمت مصوب دولتي در بانه توزيع شد

۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۱۷
کد خبر: 82833119
25 تُن برنج با قيمت مصوب دولتي در بانه توزيع شد

سنندج - ايرنا - مدير جهاد كشاورزي بانه گفت: 25 تُن برنج با هدف تنظيم بازار و تعادل قيمت در بازار اين شهرستان با قيمت مصوب دولتي توزيع شد.

كريم شريفي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با هدف حمايت از مصرف كننده، تنظيم بازار و ايجاد تعادل بين قيمت محصولات اساسي مديريت جهاد كشاورزي استان با همكاري مدير توسعه بازرگاني سازمان جهاد كشاورزي كردستان 25 تن برنج با قيمت مصوب دولتي در بانه توزيع كردند.
وي با اشاره به نحوه توزيع برنج با قيمت مصوب دولتي اظهار كرد: برنج وارد شده در سه فروشگاه شاخص بانه با برچسب قيمت به صورت عادلانه توزيع شده و در روزهاي آينده بنا بر درخواست مصرف كنندگان توزيع برنج با قيمت مصوب دولتي افزايش مي يابد.
وي گفت: سه نوع برنج هومر تايلند، رقم 11- 21 هندي درجه يك و رقم پي آر 11 در فروشگاه هاي شاخص بانه توزيع شده است.
شريفي اظهار كرد: در روزهاي آينده با هدف تعادل در قيمت و درسترسي آسان مردم به كالاهاي اساسي مرغ و تخم مرغ با قيمت مصوب دولتي در بازار توزيع مي شود.
وي گفت: امسال 112 تن ميوه شب عيد 'سيب و پرتقال' در اواخر اسفند ماه در بانه توزيع مي شود و در صورت نياز سهم ميوه شب عيد شهرستان افزايش مي يابد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، سال گذشته 148 تن ميوه شب عيد سيب و پرتقال در بانه توزيع شد و نياز شهروندان به ميوه شب عيد با قيمت مناسب تامين شد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعيت در 270 كيلومتري غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: زينب طلايي**انتشار: عبدالله رحماني
7469/ 3020