شهداي گمنام عظمت و جايگاه بسيار والايي نزد خداوند متعال دارند

كرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي استان كرمانشاه با بيان اينكه شهداي گمنام همانند ديگر شهدا عظمت و جايگاه بسيار والايي در نزد خداوند متعال دارند، گفت: شهدا براي همگان قابل احترام هستند.

سردار منوچهر امان الهي روز چهارشنبه در حاشيه مراسم تشييع پيكر يك شهيد گمنام دوران دفاع مقدس به خبرنگار ايرنا، گفت: شهداي گمنام در واقع گمنام نيستند بلكه بزرگ مرداني هستند كه در قلب و دل مردم و همه آزادي خواهان جاي دارند.
وي با بي اندازه خواندن عظمت و بزرگي شهدا، بخصوص شهداي گمنام، گفت: آن ها سال ها در غربت و گمنامي به سر برده اند كه اين غربت و گمنامي براي همه ما مي تواند عبرت آموز باشد.
سردار امان الهي خاطرنشان كرد: شهداي والامقام ما با ارزش ترين كار را انجام داده اند و اينكه به خاطر كشور و ارزش هاي اسلامي ايثار كرده و از جانشان گذشته اند خود اوج همه خوبي هاست.
فرمانده نيروي انتظامي استان كرمانشاه تاكيد كرد: اقتدار، صلابت و امنيتي كه امروز جمهوري اسلامي از آن برخوردار است بدون شك مرهون خون شهيدان والامقام است.
وي، قدرشناسي و ادامه مسير شهدا را يكي از مهمترين وظايف امروز مردم و مسئولان دانست و گفت: پاسداري از خون پاك شهدا و قدم گذاشتن در مسير آن ها كاري است كه بايد با تمام وجود انجام دهيم.
سردار امان الهي در پايان، حضور پرشور آحاد مختلف مردم و مسئولان در مراسم تشييع پيكر اين شهيد گمنام را نشانه وفاداري به آرمان هاي شهدا دانست و تاكيد كرد: تا زماني كه ادامه دهنده راه اين عزيزان و پيرو ولايت فقيه باشيم كشورمان در عزت و امنيت كامل به سر خواهد برد.
اين شهيد گمنام سال 1362 درعمليات خيبر و در سن 24 سالگي به درجه رفيع شهادت نائل آمده است.
استان كرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت از دوران دفاع مقدس تاكنون بيش از 9 هزار و 800 شهيد تقديم اسلام و انقلاب كرده است.
7458/8066