۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۲۹
کد خبر: 82842597
T T
۰ نفر
جذب راننده توسط شركتهاي تاكسي اينترنتي در معابر عمومي، غيرمجاز است

يزد-ايرنا- فرماندار يزد گفت: نحوه ثبت نام و جذب راننده بدون شرايط و ضوابط قانوني توسط شركتهاي تاكسي اينترنتي در سطح شهر غيرمجاز بوده و با متخلفان برخورد مي شود.

مصطفي سالاري روز شنبه در گفتگو با ايرنا با اشاره به حضور برخي افراد مربوط به تاكسي اينترنتي هاي در سطح شهر افزود: متأسفانه طي روزهاي گذشته شاهد اين هستيم كه افرادي با حضور در برخي از ميادين و معابر اصلي شهر اقدام به ثبت نام راننده براي حضور در تاكسي هاي اينترنتي بدون درنظر گرفتن ضوابط قانوني نموده اند كه از اين پس تا تعيين شرايط و ضوابط لازم ممنوع است.
فرماندار يزد با بيان اينكه جذب راننده توسط شركت ها تاكسي هوشمند نيز نيازمند به رعايت قوانين و مقررات مربوط به اين حوزه است گفت: با هماهنگي صورت گرفته با نيروي انتظامي، راهور و ساير دستگاه هاي ذيربط با حضور عوامل منتسب به اين شركتها در معابر عمومي شهر برخورد قانوني خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: در زمينه فعاليت و جابجايي مسافرين بايد مطابق قوانين، امنيت و حقوق شهروندان و مسائل اخلاقي رعايت شود.
سالاري همچنين با اعلام اينكه مخالف راه اندازي و فعاليت تاكسي هاي اينترنتي در سطح شهر نيستيم تصريح كرد: باتوجه به روز شدن خدمات و تكنولوژي ارائه خدمات اينترنتي و هوشمند يكي از ضروريات جامعه امروز است اما بايد ساز و كارهاي لازم براي ارائه خدمات به شهروندان با رعايت حقوق همه افراد مرتبط در اين زمينه فراهم شود.
فرماندار يزد همكاري تمامي دستگاه ها را براي رفع اين مشكل مهم دانست و ابراز داشت: رانندگان تاكسي هاي اينترنتي نيز بايد همچون ديگر رانندگان شهري ضوابط و مقررات لازم را رعايت نمايند تا فعاليت آن ها قانوني باشد.
7537/ 6197