۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰
کد خبر: 82845444
T T
۰ نفر
وزیر اطلاع رسانی عمان: ایران به لحاظ هنری یكی از برترین كشورهای خاورمیانه است

تهران - ایرنا - وزیر اطلاع رسانی عمان ضمن بازدید از غرفه‌های ایران در نمایشگاه كتاب مسقط افزود: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ هنری یكی از برترین‌های كشورهای خاورمیانه است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، عبدالمنعم الحسنی در بازدید از غرفه‌های ایرانی شركت‌كننده در نمایشگاه كتاب مسقط، از غرفه آرایی غرفه ایران كه بر مبنای فرهنگ و هنر ایرانی طراحی‌شده، تمجید كرد.
وی همچنین در این بازدید افزود: غرفه ایران در سال‌های اخیر به شكل مناسبی در غرفه عمان شركت می‌كند و امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود تا شاهد حضور پررنگ‌تر نویسندگان، شاعران و هنرمندان ایران در نمایشگاه باشیم.
بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و باهدف برگزاری كارگاه تصویرگری، دو تصویرگر (غزاله بیگدلو و عاطفه ملكی جو) در غرفه ایران به اجرای تصویرگری می‌پردازند كه این برنامه نیز با استقبال مناسب و خوبی از طرف بازدیدكنندگان همراه شده است.
نمایش 500 عنوان كتاب و سی دی با موضوعات ایران‌شناسی، ادبیات، كودك و نوجوان، دین، آموزش زبان فارسی، هنر و آموزش خط، دعوت از ناشران شركت‌كننده برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، معرفی ظرفیت‌های نشر كشورمان، معرفی نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران در قالب كاتالوگ و بروشور معرفی پروژه «گرنت» از جمله فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه است.
علاوه بر موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مجمع جهانی اهل بیت(ع) نیز در این نمایشگاه حضور دارد.
بیست و سومین دوره نمایشگاه كتاب مسقط تا 12 اسفند ماه دایر است.
فراهنگ ** 1085 ** 1071
۰ نفر