به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين،عبدالمحمد زاهدي در حاشيه برنامه ملاقات مردمي كه هر هفته سه شنبه ها برگزار مي شود،افزود: مردم به مفهوم واقعي ولي نعمت مسئولان و مديران هستند و بدون شك شان مديريت خدمت به مردم و رسيدگي به مشكلات و دغدغه هاي شهروندان است كه نبايد از كنار آن به سادگي عبور كرد.
وي خاطرنشان كرد: خدمت به مردم در نظام جمهوري اسلامي نعمت و توفيقي است كه شامل حال مديران شده است و آنها بايد از اين فرصت به بهترين وجه ممكن استفاده كنند.
استاندار قزوين خاطر نشان كرد: برگزاري ملاقات هاي مردمي مديران در راستاي پاسخگويي مديران و رعايت حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات بايد جدي گرفته شود.
زاهدي همچنين گفت: خدمت بي منت به مردم بايد در سرلوحه رفتار و مشي مديران با مردم باشد تا از اين طريق سطح رضايت مندي،اعتماد،اميدواري و نشاط در سطح جامعه به شكل روز افزوني افزايش يايد.
استاندار قزوين اظهار كرد: البته دستورالعمل ديدار عمومي و ملاقات چهره به چهره مديران دستگاه هاي اجرايي استان قزوين با مردم ابلاغ شده و نبايد فراموش كرد يكي از مولفه هاي حقوق شهروندي در دستگاه هاي اجرايي ، تكريم ارباب رجوع و رضايت مندي مراجعين دستگاه ها است.
6104*3013
تاكيد استاندار قزوين بر برگزاري مستمر ملاقات هفتگي مديران با مردم
۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
کد خبر:
82845460
قزوين-ايرنا-استاندار قزوين با تاكيد بر اينكه مديران بايد مردمي باشند، بر برگزاري ملاقات هاي هفتگي آنان با شهروندان به شكل ثابت و مستمر تاكيد كرد.