۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵
کد خبر: 82848995
T T
۰ نفر

برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در مشهد

۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵
کد خبر: 82848995
برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در مشهد

مشهد- ايرنا- نمايشگاه بهاره عرضه مستقيم كالا روز جمعه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي مشهد برپا شد.

معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي به خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه در آستانه سال نو و به منظور تنظيم بازار شب عيد برپا شده است.
علي غفوري مقدم افزود: با توجه به اينكه تصميم براي برگزاري نمايشگاه هاي بهاره عرضه مستقيم كالا به كميته نمايشگاهي هر استان واگذار شده، برپايي نمايشگاه مزبور نيز با تصويب كميته نمايشگاهي خراسان رضوي كه در آن نمايندگان دستگاه هاي مختلف مرتبط با حوزه اقتصادي، اجتماعي و بازار عضو هستند، انجام شده است.
وي اظهار كرد: در اين نمايشگاه كالاهاي متناسب با نياز مردم در عيد نوروز از قبيل پوشاك، كيف و كفش، شكلات و شيريني، آجيل و خشكبار و ساير مواد غذايي ارائه شده است.
وي گفت: كالاهاي اين نمايشگاه در يكهزار غرفه با دست كم 15 درصد كمتر از نرخ بازار عرضه مي شود و نيروي انتظامي و بازرسي اتاق اصناف مشهد نيز بر نحوه عرضه كالاها و قيمت آنها نظارت دارند.
غفوري مقدم افزود: برپايي نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا در ساير شهرستان هاي خراسان رضوي نيز به كميته نمايشگاهي هر شهرستان واگذار شده است.
نمايشگاه بهاره عرضه مستقيم كالا در مشهد تا 18 اسفند ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي اين شهر داير است.
165 هزار و 807 واحد صنفي داراي پروانه كسب و پنج هزار و 745 واحد صنعتي با سرمايه گذاري 110 هزار ميليارد ريال و اشتغالزايي مستقيم براي 185 هزار نفر در خراسان رضوي فعاليت دارند.
7489 / 6053