به گزارش یكشنبه تارنمای وزارت جهاد كشاورزی، حجت الاسلام سیدرضا تقوی در دیدار با رییس و مدیران مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه افزود: روابط عمومی ها باید آینده نگر، باانگیزه و با سازماندهی آگاهی بالا بتوانند بسترساز فعالیت های همه سطوح مدیران باشند.
تقوی اضافه كرد: باید از قدرت افكار عمومی به عنوان یكی از مولفه ها و پیشران های سیاست ها و برنامه ها برای همراه كردن و پیش بردن سیاست های بخش كشاورزی در جامعه نظیر برنامه های الگوی كشت و اصلاح الگوی مصرف بهره گیری كرد.
وی تصریح كرد: برای پیشبرد اهداف و سیاست های نظام در بخش كشاورزی و توسعه فرهنگ جهادی، لازم است از ابزارهای فرهنگی، رسانه ها، تریبون های مختلف و فضای مجازی استفاده شود.
تقوی مهمترین رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در این دوره را تبیین، حمایت و پشتیبانی از اهداف و ماموریت های بخش كشاورزی در تحقق سیاست های كلی نظام در بخش كشاورزی بویژه در زمینه امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی عنوان كرد و افزود: توجه به فرهنگ كشاورزی با هدف ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی مشاغل مختلف كشاورزی در جامعه ضروری است.
رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد كشاورزی نیز در این دیدار گفت: با توجه به سابقه و نگاه فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی انتظار می رود در دوره جدید صدای كشاورز و فرهنگ كشاورزی در جامعه تقویت شود.
شاهرخ رمضان نژاد اضافه كرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه از طریق تعامل با دستگاه های حاكمیتی نظیر رسانه ملی و بهره گیری از تریبون های مختلف، امكان تبیین برنامه ها و پشتیبانی از دستاوردهای بخش كشاورزی مانند خودكفایی گندم و افزایش خوداتكایی در تولید شكر را دارد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی بهمن ماه امسال در حكمی حجتالاسلام تقوی را بهعنوان نماینده ولیفقیه در وزارت جهاد كشاورزی منصوب كردند.
تقوی پیش از این ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نماینده دامغان در دور دوم و تهران در ادوار چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت.
پیش از این حجت السلام حسن عالمی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی فعالیت می كرد.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*9186*1961*
اقتصام**9186
نماینده ولی فقیه در وزارت كشاورزی: باید برای پیشبرد اهداف كشاورزی جریان سازی كرد
۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۵۲
کد خبر:
82851521
تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی گفت: روابط عمومی ها به عنوان هدایتگران افكار عمومی باید برای پیشبرد اهداف بخش كشاورزی، فرصت سازی و جریان سازی كنند.