۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۳۲
کد خبر: 82856676
T T
۰ نفر
امام جمعه آستارا: مسئولان، بسترهاي اشتغال را براي جوانان فراهم كنند

آستارا - ايرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: مسئولان در كنار اهميت دادن به توليد ملي، حمايت از توليدكنندگان داخلي و عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي، بسترهاي اشتغال جوانان را نيز فراهم كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام كاظم حافظ نيا در خطبه هاي آئين عبادي سياسي نماز جمعه در مصلي آستارا افزود: اگر از توليد كنندگان داخلي با ارائه تسهيلات ارزان قيمت حمايت شود، چرخه توليد ملي و اشتغال رونق خواهد گرفت.
وي اضافه كرد: برخي از واحدهاي توليدي نظير شهرك صنعتي آستارا به دليل نيمه فعال بودن، درد بيكاري جوانان را درمان نكرده و بيكاران زيادي به مسئولان شهرستان مراجعه مي كنند.
وي با گراميداشت روز زن ادامه داد: حضرت زهرا (س) بايد الگوي بانوان جامعه اسلامي باشد و رواج بي حجابي و بي عفتي از هدف هاي دشمنان است و بانوان اسلامي بايد به اين موضوع آگاه باشند.
حافظ نيا اظهار كرد: در حكومت اسلامي، احكام دين الهي جاري مي شود و نهادينه كردن فرهنگ حجاب از وظايف متوليان و مسئولان نظام است و بايد دستگاه قضا و نيروي انتظامي با مصاديق بي حجابي برخورد كنند.
او با اشاره به 18 اسفند، سالروز تاسيس كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد افزود: مسئولان كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد با همكاري هيات امنا و پايگاه هاي بسيج، براي ارائه آموزه هاي ديني و قرآني در قالب برنامه هاي متنوع تلاش كنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007