۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82860861
T T
۰ نفر

آدم ربايان مسلح در مشهد دستگير شدند

۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82860861
آدم ربايان مسلح در مشهد دستگير شدند

مشهد- ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: گروه سه نفره افرادي كه در مشهد اقدام به آدم ربايي كرده بودند توسط پليس در اين شهر دستگير شدند.

فرماندهي انتظامي خراسان رضوي روز سه شنبه به نقل از سردار قادر كريمي گزارش داد: آخرين روز هفته پيش يك تبعه خارجي هنگام رانندگي در مسير ميدان آزادي به سمت ميدان جهاد در شهر مشهد توسط سرنشينان مسلح يك دستگاه پرايد متوقف و با تهديد به مرگ و استفاده از افشانه فلفل ربوده شد.
وي ادامه داد: گروگانگيران در تماس با يكي از برادران راننده 25 ساله تقاضاي 100 هزار يورو و فيلمي را نيز از طريق تلگرام ارسال كردند كه در آن گروگان با زنجير در يك اتاق شكنجه مي شد.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: كارآگاهان پليس با آموزش خانواده فرد گروگان مبلغ 50 هزار يورو را طي قراري در منطقه الهيه مشهد به آدم ربايان پرداخت كرده و با رصد اطلاعاتي و تعقيب فردي كه اين پول را تحويل گرفت مخفيگاه سردسته مسلح باند را در منطقه بلوار آزادي مشهد شناسايي نمودند.
وي افزود: با هماهنگي مقام قضائي بامداد ديروز متهم در حال استراحت در مخفيگاهش دستگير و سلاح كمري به همراه مهمات و 50 هزار يورو ارز خارجي كشف شد. در ادامه 2 متهم ديگر نيز دستگير شدند و طبق بررسيهاي اوليه انگيزه سردسته باند گروگانگيري مسلحانه از اين اقدام مجرمانه اخاذي بوده است.
بيستم دي ماه گذشته نيز با اعلام موضوع آدم ربايي پسري 16 ساله در مشهد موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت كه با تلاش ماموران چهار متهم ربايش اين نوجوان دستگير شده و گروگان به سلامت رها شد.
7505/1858