۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۳:۰۴
کد خبر: 82861877
T T
۰ نفر
واكنش محمود عباس به ترور نافرجام نخست وزير تشكيلات خودگردان فلسطين

تهران - ايرنا - رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين هدف حمله و بمب گذاري در مسير حركت كاروان حامل «رامي الحمدالله» نخست وزير اين تشكيلات هنگام ديدارش از نوار غزه را تلاش براي شكست آشتي ملي فلسطين دانست.

به گزارش بامداد چهارشبنه ايرنا به نقل از خبرگزاري فلسطيني «معا»، محمود عباس گفت: حمله تروريستي به كاروان رامي الحمد الله نخست وزير و «ماجد فرج» رئيس دستگاه امنيتي در جريان سفر به غزه، برنامه اي از پيش طراحي شده و با اهدافي مشكوك براي نابودي طرح ملي و جدايي غزه از كرانه باختري است.
وي در ديدار با نخست وزير تشكيلات خودگردان افزود: اين گونه تلاش ها روحيه ملت و رهبري فلسطين و تصميم آن را براي ايجاد وحدت و پايبندي به اصول ثابت ملي و در صدر آنها تشكيل كشور فلسطين به پايتختي قدس شرقي، از بين نخواهد برد.
بر اساس اعلام رسانه هاي خبري رامي الحمدالله نخست وزير تشكيلات خودگردان فلسطين امروز از يك انفجار در غزه جان سالم به در برد.
بمب از راه دور و در مسير ورود نخست وزير تشكيلات خودگردان فلسطين كه «ماجد فرج» رئيس اطلاعات اين تشكيلات و «حسين الشيخ» عضو كميته مركزي فتح وي را همراهي مي كردند، منفجر شد.
اين انفجار به محض ورود خودروي الحمدالله و هيات همراه به غزه رخ داد كه موجب زخمي شدن 6 محافظ نخست وزير تشكيلات خودگردان و يك فرد ديگر شد.
شبد**1480**1379
۰ نفر