محسن شريعتي روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران به فعاليت 6 پايانه مسافربري در مجموعه شهرداري مشهد اشاره و بيان كرد: همچنين سه ايستگاه پارك سوار در اين كلانشهر به مسافران خدمات مي دهند.
وي افزود: در اين ميان پايانه مسافربري امام رضا(ع) مشهد از پايانه هاي هوشمند كشور محسوب مي شود كه سطح كيفي خدمات دهي آن به مسافران مطلوب و مورد قبولي است.
مديرعامل سازمان پايانه هاي شهرداري مشهد همچنين به برگزاري اخير مانور خدمت در اين سازمان اشاره و بيان كرد: 29 اسفند جاري نيز برنامه استقبال از زائران و مسافران در محل پايانه مسافربري امام رضا(ع) مشهد برگزار مي شود.
وي احتساب آمار مسافران بهره مند از خدمات پايانه هاي مسافربري را بر اساس رفت و برگشت ذكر و بيان كرد: تفاوت آمار مسافران در اين مجموعه به همين دليل خواهد بود بنابراين هيچ تناقضي را در ارائه آمار امسال شاهد نخواهيم بود.
شريعتي ادامه داد: در حوزه برون شهري در سه بخش اتوبوس، ميني بوس و سواري به مسافران خدمات دهي انجام مي شود. انتظار مي رود امسال با رشد مسافر روبه رو باشيم كه خوشبختانه آمادگي همه جانبه براي ميزباني و ارائه خدمات به مسافران وجود دارد.
وي گفت: مسافران به اين نكته دقت كنند كه با توجه به حجم قابل توجه ورود مسافر به مشهد در ايام نوروز حتما در زمان تهيه بليت رفت به مقصد مشهد نسبت به تهيه بليت برگشت نيز اقدام كنند تا در زمان برگشت با مشكل مواجه نشوند.
پارسال حدود هشت ميليون مسافر در ايام تعطيلات نوروز به استان خراسان رضوي سفر كردند.
7496/1858
مشهد- ايرنا- مديرعامل سازمان پايانه هاي شهرداري مشهد گفت: سفر سالانه 25 ميليون نفر از طريق پايانه هاي مسافربري اين كلانشهر 7.2 درصد از كل سفرهاي كشور را به پايانه هاي مشهد اختصاص داده است.