۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۰۵
کد خبر: 82867138
T T
۰ نفر
خط پروازي مسير رفت و برگشت نوشهر- ايلام راه اندازي شد

نوشهر - ايرنا - رئيس فرودگاه نوشهر از راه اندازي خط پروازي نوشهر - ايلام خبرداد و گفت : نخستين پرواز اين مسير از پنجم فروردين ماه در اين فرودگاه انجام مي شود.

اكبر فريفته روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : اين پروازها با هواپيماي اي تي آر خريداري شده پس از توافق هسته اي برجام در روزهاي يكشنبه و سه شنبه هر هفته در فرودگاه نوشهر برقرار مي شود.
وي ادامه داد : براساس برنامه پروازي فرودگاه نوشهر، در روزهاي شنبه هر هفته اين هواپيما به شماره پرواز 3328 حوالي ساعت 7 و پنج دقيقه فرودگاه شهداي ايلام را به مقصد نوشهر ترك مي كند.
رئيس فرودگاه نوشهر گفت كه اين هواپيما پس از فرود در ساعت 8 و 55 دقيقه در فرودگاه نوشهر دوباره حوالي ساعت 9 و 30 دقيقه به شماره پرواز 3328 فرودگاه نوشهر را به مقصد مركز استان ايلام ترك مي كند.
فريفته افزود : در روز سه شنبه هر هفته نيز اين هواپيما به شماره پرواز 3328 حوالي ساعت 9 و 15 دقيقه فرودگاه ايلام را به مقصد نوشهر ترك كرده و پس از فرود در فرودگاه اين شهر دوباره حوالي ساعت 11 و 35 دقيقه به شماره پرواز 3329 نوشهر را به مقصد ايلام ترك مي كند.
هم اكنون براساس برنامه پروازي ، پرواز در تمامي روز هاي هفته در مسيرهاي رفت و برگشت نوشهر - مشهد و نوشهر - تهران با همكاري شركت هاي هواپيمايي آسمان و هما در فرودگاه نوشهر برقرار است.
غرب مازندران داراي 2 فرودگاه يكي در نوشهر و ديگري در رامسر است.
شهرستان 125 هزار نفري نوشهر در غرب استان واقع است.
/1602/7078/1899