۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۳۹
کد خبر: 82868479
T T
۰ نفر

درهاي كانون پرورش در تعطيلات نوروزي بسته نيست

۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۳۹
کد خبر: 82868479
درهاي كانون پرورش در تعطيلات نوروزي بسته نيست

تهران-ايرنا - تعدادي از مراكز فرهنگي هنري ثابت و سيار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سراسر كشور در ايام نوروز آماده‌ خدمت‌رساني به اعضا و علاقه‌مندان به كتاب هستند.

به گزارش ايرنا، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان چهارشنبه در نخستين روز سال نو اعلام كرد كه براي نخستين بار برخي مراكز كانون در تعطيلات نوروزي آماده‌ خدمت‌رساني و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي ويژه‌ اين ايام خواهند بود.
اين مراكز از روز سوم تا سيزدهم فروردين، برنامه‌هاي ويژه‌اي از جمله قصه‌گويي، شعرخواني، داستان‌نويسي، نقاشي و كاردستي براي تعطيلات نوروز برگزار مي كنند.
به گفته‌ محمدرضا زمرديان معاون فرهنگي كانون پرورش فكري براي نخستين بار و در راستاي سياست‌هاي ابلاغي وزير آموزش و پرورش مبني بر مطالعات غيردرسي دانش‌آموزان در ايام تعطيلات نوروزي، علاقه‌مندان از ساعت 9 صبح تا 17 امكان حضور در مراكز ثابت اعلام شده را دارند.
وي اظهار داشت : در اين روزها برخي كتاب‌خانه‌هاي سيار شهري و روستايي كانون در تمام استان‌ها، به فراخور نيازهاي فرهنگي مناطق آماده‌ امانت دادن كتاب به متقاضيان و انجام ساير فعاليت‌هاي هنري و فرهنگي هستند.
پيشتر زمرديان اعلام كرده بود نهضت خدمت‌رساني فرهنگي به كودكان ايران، موضوعي است كه مورد توجه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در دوره جديد مديريتي است.
علاقه‌مندان و اعضا كانون مي توانند براي اطلاع از اسامي مراكز فعال در ايام نوروز به نشاني اينترنتي www.kanoonnews.ir مراجعه كنند.
فراهنگ **1883 **1823