۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۳۶
کد خبر: 82871050
T T
۰ نفر

تصادف اتوبوس گردشگران در مازندران 6 زخمي برجا گذاشت

۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۳۶
کد خبر: 82871050
تصادف اتوبوس گردشگران در مازندران 6 زخمي برجا گذاشت

ساري - ايرنا - برخورد يك دستگاه اتوبوس مسافربري حامل گردشگر با يك دستگاه خودروي شخصي پرايد در جاده ييلاقي فيروزجاه و نزديكي روستاي درازكش در بابل منجر به مصدوميت 6 نفر شد و آنها را روانه بيمارستان كرد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه ساعت 12 و 20 دقيقه امروز به اورژانس 115 بابل گزارش شد و امدادگران هم بلافاصله براي ارائه خدمات به محل اعزام شدند .
سخنگوي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي بابل در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت : بعد از اعلام وقوع اين حادثه ، پرسنل اورژانس پايگاه بندپي شرقي و همچنين هلال احمر بابل به محل حادثه در نزديكي روستاي درازكش اعزام شدند .
مهدي غلام نيا روشن افزود : در اين حادثه دو زن 46 ساله ، دو مرد 50 ساله و دو پسربچه هشت و چهار ساله مصدوم شدند .
وي با اشاره به اينكه تمامي مصدومان اين حادثه سرنشينان خودروي پرايد بودند ، ادامه داد : براي انجام كارهاي درماني مورد نياز ، مصدومان به بيمارستان شهيد بهشتي بابل منتقل شدند .
به گفته سخنگوي اورژانس 115 بابل اين اتوبوس حامل گردشگران و مسافران عازم مناطق ييلاقي مسير بود كه دچار اين حادثه شد .
وي گفت : خوشبختانه در اين حادثه به هيچ يك از مسافران اتوبوس آسيبي نرسيد.
جاده صالحي ، جاده فيروزجاه و روستاي درازكش كه در فاصله حدود 40 كيلومتري تا شهر بابل قرار دارند از مناطق ييلاقي و تفريحي به شمار مي روند.
مناطق ييلاقي و كوهستاني از جمله مناطقي است كه مسافران وقتي به مازندران مي آيند تجربه حضور در اين مناطق را خواهان هستند و بيشتر مسافران به صورت تور به اين مناطق عزيمت مي كنند.
براساس اعلام ستاد اجرايي خدمات سفر مازندران تاكنون با ثبت بيش از چهار ميليون نفر شب اقامت ، اين استان رتبه نخست را در ميزباني از مسافران نوروزي داشته است .
2096/1654