۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴
کد خبر: 82872536
T T
۰ نفر

1200 پایگاه هلال احمردر نوروز فعال است

۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴
کد خبر: 82872536
1200 پایگاه هلال احمردر نوروز فعال است

رشت - ایرنا - دبیركل جمعیت هلال احمر گفت: یك هزار و 200 پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت در سراسر كشور برای خدمات رسانی در تعطیلات نوروز فعال است.

به گزارش ایرنا، محمود محمدی نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در رشت افزود: جمعیت هلال احمر در بخش امداد و نجات و حضور موثر در حوادث ، 531 پایگاه امداد و نجات جاده ای در سراسر كشور دارد كه در تعطیلات نوروزی با افزایش پایگاه های ثابت و سیار، به یك هزار و 200 پایگاه رسیده است.
وی ادامه داد: افزایش پایگاه های هلال احمر استان های پر تردد مانند گیلان از اولویت های جمعیت هلال احمر است.
محمدی نسب خاطرنشان كرد: برای ایجاد آرامش، امنیت و ارائه خدمات امدادی ، اولویت هلال احمر قبل از آغاز تعطیلات افزایش پایگاه های استان های پرتردد مانند گیلان و مازندران بود ضمن اینكه ارائه خدمات هلال احمر در سراسر كشور 10 درصد افزایش یافته كه نشان دهنده حضور موثر و مطلوب این نهاد مردمی بیش از گذشته، در حوادث و سوانح است.
وی با تاكید بر ضرورت توجه به فرهنگ سازی برای رانندگی صحیح اظهار كرد: هدف ما در بخش راهنمایان مسافران نوروزی، بیشتر فرهنگ سازی و راهنمایی مسافران است و جوانان حاضر در پست های راهنمای مسافران برای فرهنگ سازی رانندگی صحیح به مراجعه كنندگان اهتمام دارند.
محمدی نسب از پایگاه های هلال احمر ویژه طرح های نوروزی استان گیلان در شهرستان های رودبار، رشت، آستانه آشرفیه ، لنگرود، لاهیجان و رودسر بازدید و از زحمات شبانه روزی نجاتگران و اعضای داوطلب قدردانی كرد.
دبیركل جمعیت هلال احمر در جریان سفر به گیلان، یكشنبه گذشته به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوست.
طرح های نوروزی هلال احمر گیلان شامل طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد و نجات در 106 پایگاه، پست موقت و شعبه در سراسر استان فعال است.
7286/2007
۰ نفر