۸ فروردین ۱۳۹۷، ۲۳:۳۶
کد خبر: 82873509
T T
۰ نفر
30 ميليارد ريال به پروژه هاي دهستان عثمانوند اختصاص يافت

كرمانشاه- ايرنا- فرماندار كرمانشاه از اختصاص 30 ميليارد ريال اعتبار به پروژه هاي روستاي 'پشت تاله' از توابع دهستان عثمانوند اين شهرستان در سفر روز چهارشنبه هوشنگ بازوند استاندار به بخش فيروزآباد خبر داد.

فضل الله رنجبر چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: 25 ميليارد ريال از اين اعتبار به پروژه آسفالت راه روستايي پشت تاله و پنج ميليارد ريال نيز براي طرح آبرساني و حل مشكل آب شرب اين روستا اختصاص يافته است.
وي ادامه داد: همچنين در بازديد استاندار مشكل شبكه هاي تلويزيوني و آنتن دهي تلفن هاي همراه نيز بررسي و مقرر شد در آينده اي نزديك اين مشكلات نيز مرتفع شود.
رنجبر خاطرنشان كرد: روستاي پشت تاله از محرومترين روستاهاي بخش فيروزآباد به حساب مي آيد كه حضور مدير ارشد استان در آن به طور قطع به حل بخش اعظمي از مشكلات آن ها كمك مي كند.
فرماندار كرمانشاه در ادامه به حضور استاندار در محور سرزل و بازديد از جاده آسفالته آن اشاره و اظهار كرد: با توجه به نياز اين محور به روكش آسفالت به دستور بازوند مقرر شد اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي در خصوص برگزاري مناقصه اقدام كند.
وي گفت: استاندار و همراهان وي از روستاهاي محروم كريان، قاپ قوي و توه خشكه نيز بازديد كردند كه در جريان اين بازديد مقرر شد آسفالت راه هاي اين روستاها به طول 18 كيلومتر در 2 مرحله از سوي اداره راه و شهرسازي استان انجام شود.
رنجبر همچنين با اشاره به بازديد از روستاي قاويران اظهار داشت: استاندار كرمانشاه ضمن ديدار و گفت و گو با مردم، دستور لازم براي آسفالت 6 كيلومتر باقيمانده راه اين روستا به گردنه 'خور خور' را صادر كرد.
فرماندار كرمانشاه گفت: ديدار با مردم روستاهاي مختلف دهستان جلالوند و عثمانوند و شنيدن مشكلات آن ها از ديگر برنامه هاي بازوند بود.
وي همچنين با اشاره به بازديد استاندار از شهر هلشي، گفت: بازوند در اين بازديد دستور لازم براي تكميل سرسراي ورزشي سقف كوتاه اين شهر را صادر و بر تسريع در اجراي پروژه مركز جامع سلامت آن نيز تاكيد كرد.
ديدار با خانواده شهيد قاسمي و تجليل از آن ها از ديگر برنامه هاي استاندار در شهر هلشي بود كه رنجبر به آن اشاره كرد.
فرماندار كرمانشاه يادآور شد: در پايان سفر استاندار به بخش فيروزآباد مقرر شد بررسي دقيق مسائل و مشكلات اين بخش پس از بازديد وي از روستاهاي بخش ماهيدشت به اتفاق صورت گيرد.
وي در پايان اظهار كرد: مصري، جاسمي و صفري نمايندگان مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران كل دستگاه هاي اجرايي، استاندار را در اين سفر هفت ساعته همراهي كردند.
شهرستان كرمانشاه با بيش از يك ميليون نفر نيمي از جمعيت استان را در خود جا داده است.
7458/8066