۱۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 82874858
T T
۰ نفر

ترافيك در محور چالوس- كرج و آمل- تهران سنگين است

۱۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 82874858
ترافيك در محور چالوس- كرج و آمل- تهران سنگين است

تهران- ايرنا- مركز مديريت راه هاي كشور بر اساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌هاي ترددشمار و گشت هاي شعبه هاي راهداري سراسر كشور از از ترافيك سنگين در بيشتر مقاطع محور چالوس-كرج در هر دو مسير رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش شنبه بر پايه اطلاعات سامانه 141 تا اين ساعت در محور آمل-تهران حدفاصل پارك جنگلي آمل تا سه راهي چلاو نيز ترافيك سنگين گزارش شده است.

** آخرين وضعيت جوي
در برخي محورهاي استان اردبيل برف و باران مي بارد.
در استان هاي مازندران، گلستان، گيلان و خراسان شمالي بارش باران و در ارتفاعات اين استان ها مه گرفتگي را شاهديم.

** محورهاي بسته
محورهاي راميان- اولنگ- شاهرود در استان هاي گلستان و سمنان، شمشك- ديزين در استان هاي البرز و تهران، گنجنامه- تويسركان در استان همدان و سي سخت- نورآباد (سميرم) در استان هاي كهگيلويه و بويراحمد و اصفهان به دليل نبود ايمني كافي بسته است.

** محدوديت هاي ترافيكي
تردد انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي در همه آزادراه ها و بزرگراه ها، محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و ساير محورهايي كه ضرورت ايجاب كند، ممنوع اعلام شد.
در اين روزها ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال در همه محورهاي برون شهري اعمال مي شود.
عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثنا بوده و ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راه هايي اعمال مي شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا مي شود يا در طول سال ممنوعيت تردد دارد.
سيزدهم فروردين ماه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در همه محورهاي برون شهري كشور ممنوع است.
دوازدهم و سيزدهم فروردين ماه نيز تردد كاميون هاي حامل كود شيميايي با رعايت مقررات و ضوابط در جاده هاي سراسر كشور بجز محورهاي هراز و كندوان بلامانع اعلام شد.

** محور كرج- چالوس
تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت همچنان در محور كرج- چالوس و برعكس ممنوع است.
تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج- چالوس از ساعت 12 روزهاي يكشنبه، دوشنبه و جمعه آتي (دوازدهم، سيزدهم و هفدهم فروردين ماه) تا ساعت 3 بامداد روز بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 همان روز تا ساعت 3 روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

** محور هراز
تردد انواع تريلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
تردد انواع كاميون و كاميونت از ساعت 12 تا 24 شانزدهم فروردين ماه (پنجشنبه) و همچنين از ساعت 6 تا 24 هفدهم فروردين ماه (جمعه آتي) از تهران به آمل و برعكس ممنوع شد.
رفت و آمد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 13 روزهاي دوازدهم، سيزدهم و هفدهم فروردين ماه (مصادف با جمعه، يكشنبه و دوشنبه) تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 2 بامداد روز بعد در تاريخ هاي مورد اشاره از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به صورت يكطرفه خواهد بود.

** محور فيروزكوه
انواع تريلر از ساعت 12 تا 24 شانزدهم فروردين ماه و از ساعت 6 تا 24 هفدهم فروردين ماه (مصادف با جمعه) از تهران به قائمشهر و برعكس اجازه تردد ندارد.
تردد انواع تريلر از ساعت 6 تا 24 همين روزها از تهران به قائمشهر و برعكس ممنوع است.

** آزادراه كرج- قزوين
تردد انواع تريلر و كاميون در مسير غرب به شرق از ساعت 7 تا 24 دوازدهم و هفدهم فروردين ماه ممنوع اعلام شد.

اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*9123*1961*