۱۱ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۳۸
کد خبر: 82875207
T T
۰ نفر
بازگشت مسافران ترافيك درجاده هاي مازندران را سنگين كرد

ساري-ايرنا- روزهاي پاياني تعطيلات نوروزي و بازگشت مسافران ،ترافيك در محورهاي هراز، كندوان و سوادكوه در استان مازندران را به سمت تهران سنگين كرد.

به گزارش خبرنگارايرنا،طبق گزارش اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي مازندران در تعطيلات نوروزي روزانه به طور ميانگين افزون بر 100 هزار خودرو در محورهاي اين خطه شمال كشور تردد دارند.
مديركل راهداري و حمل و نقل راهداري مازندران گفت كه هم اكنون ترافيك در محور هراز در مسير شمال به جنوب محورهراز(از پارك جنگلي آمل تا نارنجستان) سنگين و محدوده هاي تونل تكاور,لاسم و منظريه هردو مسير رفت و برگشت پرحجم است.
احمد آفرين محمدزاده شنبه شب در گفت و گو با خبرنگارايرنا افزود : همچنين ترافيك در محور كندوان در مسير شمال به جنوب محور كرج-چالوس (محدوده مرزن آباد تا دزبن)نيمه سنگين است.
به گفته وي ترافيك در محور سوادكوه و كياسر نيز نيمه سنگين و پرحجم است.
** احتمال يكطرفه شدن جاده هراز در ساعات آينده
فرمانده پليس راه مازندران گفت كه به دليل ترافيك سنگين خودرويي در محور هراز( آمل به تهران) و كندي تردد احتمال يك طرفه شدن اين محور وجود دارد.
سرهنگ عليرضا قدمي شنبه شب به خبرنگارايرنا دليل تاخير در يك طرفه كردن محور هراز را تقاضا براي سفر از پايتخت به مازندران دانست.
در تعطيلات نوروزي از 24 اسفندماه 96 تا دهم فروردين 97 افزون بر يك ميليون و 800 هزار خودرو وارد مازندران شدند و در همين مدت نيز يك ميليون و 500 هزار خودرو از اين خطه شمال كشور خارج شدند.
مازندران در اين مدت رتبه سوم كشور را در تردد خودرويي به خود اختصاص داده است.
6982/1899
۰ نفر