۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82883376
T T
۰ نفر

30 كیلومتر راه جاسك به جكدان ترمیم می شود

۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82883376
30 كیلومتر راه جاسك به جكدان ترمیم می شود

بندرعباس - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: 30 كیلومتر راه محور شهرستان جاسك به جكدان درحال ترمیم بوده و هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

میرداد میردادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ازاین میزان راه یاده شده، هم اكنون 16كیلومتر آن آسفالت شده است.
وی ادامه داد: 32 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای ترمیم این راه در نظر گرفته شده كه با اصلاح آن رفت وآمد مردم بهبود پیدا می كند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار داشت: همچنین 25 كیلومتر روكش آسفالت محور های قلعه گنج به بشاگرد، میناب و جاسك با اعتبار 25 میلیارد ریال درحال مناقصه است.
میردادی، از بهره برداری روكش آسفالت جاسك كنارك و راه روستایی این محور به طول 40 كیلومتر و با اعتبار افزون بر 45میلیارد ریال درهفته دولت خبر داد.
وی یاد آور شد: ریختن زباله، نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده ها علاوه بر جریمه نقدی و جبران خسارت، یك ماه تا 2 سال حبس دارد.
وی خاطر نشان كرد: حریم راه جزء تفكیك ناپذیر راه بوده از این رو حفظ و زیبایی آن موجب آرامش و آسایش در حین رانندگی است.
وی اضافه كرد: پاكسازی و زیبا سازی حریم راه های استان نیاز به یك فرهنگ سازی وسیع در سطح عموم دارد، مردم و مسوولان باید خود را نسبت به پاكسازی و زیبا سازی حریم راههای ارتباطی پاسخگو بدانند.
شهرستان جاسك در 300 كیلومتری شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7199/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در كانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com