به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، مجيد جواديان زاده در جمع هنرمندان شهرستان اردكان تاكيد كرد: برندسازي درجهت معرفي و ظرفيت هاي هر استان و شهرستان بر عهده اهالي فرهنگ و هنر است و هنرمندان پيشقراول و پيشتاز در اين عرصه هستند.
وي يادآور شد: در حال حاضر سرمايه ها در جوامع پيشرفته تنها محدود به بعد اقتصادي نيست ، بلكه سرمايه هاي اجتماعي، فرهنگي و نمادين حرف اول را در جامعه امروزي مي زند.
وي تصريح كرد: بايد تلاش كنيم به جاي صرف منابع اقتصادي از نمادهاي فرهنگي و تاريخي در جهت توليد ثروت بهره مند شد.
مديركل ارشاد اسلامي يزد با اشاره به توانمندي هنرمندان اردكان،گفت: اهالي فرهنگ و هنر اين شهرستان مي توانند از نمادهاي منطقه بيشترين بهره برداري و استفاده را داشته باشند.
جواديان زاده با اشاره به فرامين رهبر معظم انقلاب و نامگذاري سال 97به حمايت از كالاي ايراني افزود: كالا ابعاد گوناگوني دارد، يكي از ابعاد آن فرهنگي است،بايد در جهت توليد، ترويج و مصرف آن اهتمام بشتري صورت پذيرد.
اردكان پنج انجمن خوشنويسي ، موسيقي ، تجسمي ، هنرهاي نمايشي و شعر و ادب دارد كه 511 نفر در اين انجمن ها فعال هستند.
اين شهرستان 2موسسه فرهنگي هنري و سه موسسه قرآني است .
مركز شهرستان 98 هزار نفري اردكان در 60 كيلومتري شمال شهر يزد قرار دارد.
7544/ 2047/
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي:
با برند سرمايه هاي نمادين يزد مي توان ثروت توليد كرد
۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۳
کد خبر:
82886929
يزد - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد گفت: مي توان با ايجاد برند و معرفي سرمايه هاي نمادين استان به بهترين نحو بهره برداري و توليد ثروت كرد.