۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶
کد خبر: 82890007
T T
۰ نفر
ارتش آماده جانفشاني در هر نقطه است

اهواز - ايرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌اي و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: ارتش در هر نقطه از ايران اسلامي و يا خارج از مرزهاي كشور به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده اجراي ماموريت و جانفشاني است.

به گزارش ايرنا امير سرتيپ دوم علي ظريفي يگانه روز چهارشنبه در آيين رژه نيروهاي مسلح در اهواز به مناسبت روز ارتش اظهار كرد: ارتش پس از پيروزي انقلاب اسلامي هويت واقعي خود را به دست آورده و در كنار مبارزات ملت شريف ايران با رژيم طاغوت، به مردم و انقلاب پيوست.
وي افزود: پيوستن ارتش به مردم موجبات خشم و ناراحتي استكبار جهاني را فراهم كرد و دشمنان از همان ابتدا به دنبال ايجاد تفرقه و انحلال ارتش بودند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌اي و ارشد ارتش در جنوب غرب ادامه داد: دشمنان بر اين باور بودند كه اگر بتوانند ارتش را از بدنه نظام جدا كنند به اهداف پليد خود رسيده اند اما امام خميني(ره) با اين توطئه هاي دشمن آشنا بود و از همان ابتدا حمايت خود را از ارتش اعلام كرد.
وي گفت: نيروهاي مسلح در سال هاي گذشته با اقتدار مقابل گروه هاي خود فروخته و منافقان ايستادگي كردند و تاكنون تيم هاي متعددي از اين گروهك ها را منهدم كرده اند.
امير ظريفي يگانه اظهار كرد: ارتش در جنوب غرب كشور، با نيروهاي جوان و آموزش ديده خود آماده است تا با بالاترين توان رزمي خود مقابل هر توطئه اي دفاع كند.
وي بيان كرد: ارتش جمهوري اسلامي هم دوش سپاه پاسداران در يك صف واحد از نظام مقدس اسلامي پاسداري كرده و مانند سد محكمي مقابل هرگونه تجاوز ايستادگي مي كند.
رژه يگان هاي نمونه نيروهاي مسلح به مناسبت روز ارتش، روز چهارشنبه در بلوار قدس اهواز برگزار شد.
7152/ 6037