۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۷
کد خبر: 82890183
T T
۰ نفر
استاندار هرمزگان: ارتش قدرت مهم بازدارنده براي ايران است

بندرعباس - ايرنا - استاندار هرمزگان در پيامي به مناسبت 29 فروردين روز ارتش، تاكيد كرد: ارتش يكي از ركن هاي اصلي امنيت و آرامش با آمادگي كامل خود يك قدرت مهم بازدارنده براي جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي روز چهارشنبه در اين پيام آورده است: 29 فروردين يادآور ابتكار به ياد ماندني و پيام تاريخي حضرت امام خميني (ره) در حمايت و قدرشناسي از ارتش در نامگذاري اين روز به عنوان «روز ارتش» است.
وي افزوده است: دلاورمردان ارتش جمهوري اسلامي از همان دوران انقلاب با قرار گرفتن در صف مردم و بيعت با حضرت امام خميني (ره) در مسير كمك به پيروزي انقلاب اسلامي و خنثي كردن توطئه هاي دشمنان و برقراري امنيت در كشور گام برداشته است.
استاندار هرمزگان تصريح كرده است: اوج رشادت هاي غيور مردان ارتش جمهوري اسلامي ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس قابل ملاحظه است به شكلي كه نيروهاي مختلف زميني، هوايي و دريايي ارتش از ابتداي جنگ تحميلي ضربات اثرگذاري را بر دشمن وارد كرده و قدرت ارتش جمهوري اسلامي ايران را به جهانيان نشان دادند.
همتي در ادامه عنوان مي كند: ايثار و فداكاري نيروهاي دلاور ارتش در كنار ديگر نيروهاي مسلح موجب شد تا دشمن پس از هشت سال جنگ نتواند حتي بر يك وجب از خاك اين سرزمين تسلط يابد كه اين مهم با تقديم هزاران شهيد، جانباز و آزاده ميسر شد.
وي در پايان پيام خود ابراز كرده است: ارتش يكي از اركان اصلي امنيت و آرامش موجود در ايران اسلامي است و در طول ساليان اخير نيز شاهد پيشرفت هاي سخت افزاري و نرم افزاري ارتش كشورمان بوده ايم كه تمامي اين موفقيت ها با دستان توانمند متخصصان اين مملكت رقم خورده است.
9887/7408

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo