۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۰۷
کد خبر: 82890338
T T
۰ نفر

وزير نيرو وارد خوزستان شد

۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۰۷
کد خبر: 82890338
وزير نيرو وارد خوزستان شد

آبادان- ايرنا- وزير نيرو به منظور بهره برداري از چند طرح در حوزه آب و برق و نيز بهره برداري از سد سلولي و قفل كشتيراني بالادست بهمنشير بعد از ظهر چهارشنبه وارد فرودگاه بين المللي آبادان شد.

به گزارش ايرنا رضا اردكانيان در بدو ورود به فرودگاه آبادان مورد استقبال فرمانداران آبادان و خرمشهر، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و جمعي ديگر از مسوولان محلي قرار گرفت.
براساس برنامه اين سفر ، وزير نيرو پس از افتتاح طرحهاي ياد شده در آبادان به شهرستان كارون سفر و يك طرح آبرساني دراين شهرستان را افتتاح مي كند.
همچنين دراين سفر بهره‎ برداري از پروژه آبرساني روستايي چميان و عمليات اجرايي خط و پست GIS 400/230 كيلوولت فولاد خوزستان آغاز مي شود.
ديدار با آيت الله جزايري، نماينده ولي فقيه در استان و بهره ‌برداري از ساختمان مركز مانيتورينگ داده‌هاي آب و هواشناسي مركز داده (ديتاسنتر) سازمان آب و خوزستان هم برنامه پاياني نخستين روز سفر اردكانيان به خوزستان است.
بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، وزير نيرو صبح پنجشنبه در مراسم بهره‌ برداري و آبگيري سد تنظيمي آريوبرزن و واحد دوم نيروگاه مارون در بهبهان حضور پيدا مي كند.
آغاز عمليات اجرايي سامانه مشترك انتقال آب آشاميدني و كشاورزي براي شهرستان‌هاي ايذه و باغملك و همزمان اعلام شروع عمليات اجرايي شبكه فاضلاب، نصب انشعابات فاضلاب و اصلاح شبكه توزيع شهر ايذه بخشي ديگر از برنامه اردكانيان در سفر به استان خوزستان است.
وزير نيرو پيش از ظهر پنجشنبه، راهي دزفول مي شود تا ضمن آغاز عمليات اجرايي پست 400/132 كيلوولت جندي شاپور، طرح آبرساني به شهرستان دزفول، ساختمان امور آب دزفول و همزمان اعلام شروع عمليات اجرايي شبكه فاضلاب و نصب انشعابات و اصلاح شبكه توزيع آب اين شهر را به بهره‌برداري برساند.
بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، شروع عمليات اجرايي شبكه فاضلاب و نصب انشعابات فاضلاب شهر انديمشك و همزمان اعلام شروع عمليات اجرايي چاه‌هاي چم گلك و تكميل تلمبه‌‌ خانه طرح جامع انديمشك عصر پنجشنبه با حضور وزير نيرو اجرايي مي شود.
اردكانيان پيش از عزيمت به تهران ضمن بهره‌ برداري از طرح آبرساني به شهرستان شوشتر و ساختمان بهره ‌برداري طرح كارون، نشستي با استاندار، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و مديران صنعت آب و برق خوزستان خواهد داشت.
7165/6002/7100