۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۴۶
کد خبر: 82891270
T T
۰ نفر

6.5 ميليارد ريال كالاي قاچاق در خوزستان كشف شد

۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۴۶
کد خبر: 82891270
6.5 ميليارد ريال كالاي قاچاق در خوزستان كشف شد

اهواز-ايرنا- فرمانده انتظامي خوزستان گفت: 6 ميليارد و 500 ميليون ريال كالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان كشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حيدر عباس زاده با اعلام اين خبر اظهار كرد: باتوجه به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به نام 'حمايت از كالاي ايراني' و در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق كالا پليس انديمشك و پليس آگاهي استان طي 2 عمليات جداگانه موفق به شناسايي سه محموله قاچاق و توقيف سه دستگاه خودرو تريلرحامل بار قاچاق در شهرستانهاي انديمشك و اهواز شدند.
وي افزود: ماموران با تشديد كنترل خودروهاي عبوري، موفق به شناسايي و توقيف 2 دستگاه كاميون در محور انديمشك - خرم آباد و همچنين مأموران پليس مبارزه با كالاي قاچاق پليس آگاهي استان، طي يك عمليات جداگانه حين گشت زني، موفق به شناسايي يك دستگاه كاميون حامل محموله قاچاق شدند و آنها را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي خوزستان بيان كرد: ماموران در بازرسي از اين خودروها، مقادير زيادي ظروف شيشه اي ،لوازم يدكي جاروبرقي و بخاري برقي و اسباب بازي قاچاق را كشف و ضبط كردند.
وي با بيان اينكه كارشناسان ارزش كالاهاي قاچاق كشف شده را 6 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد كردند، گفت: در اين رابطه سه قاچاقچي دستگير و راهي مراجع قضايي شدند.
7152/6064