۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲
کد خبر: 82892395
T T
۰ نفر

12 فیلم نمایش خانگی پروانه نمایش گرفتند

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲
کد خبر: 82892395
12 فیلم نمایش خانگی پروانه نمایش گرفتند

تهران- ایرنا- شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت فیلم و ساخت چهار فیلم دیگر موافقت كرد.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان سینمایی، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت و نمایش خانگی كه با حضور اكثریت اعضا برگزار شد، برای عرضه دو فیلم سینمایی ایرانی «تابستان داغ» به تهیه‌كنندگی جواد نوروزبیگی و كارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و «نیلوفر» به تهیه‌كنندگی فرشته طائرپور و كارگردانی سابین ژمایل پروانه نمایش خانگی صادر شد.
در این جلسه با توزیع فیلم‌های «بیگانه با خود» به تهیه‌كنندگی معصومه فردشاهین و كارگردانی جمشید بیات ترك، سریال «شهرزاد فصل 3 قسمت 10» به تهیه‌كنندگی سیدمحمد امامی و كارگردانی حسن فتحی، سریال «بالش‌ها قسمت 11 و 12» به تهیه‌كنندگی مشترك مسلم آقاجانزاده و مجید محسنی و كارگردانی احمد درویشعلی‌پور نیز موافقت شد.
توزیع سریال «با تو می‌مانم» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی محمدرضا یكانی، سریال انیمیشن «حسنا كوچولو» به تهیه‌كنندگی امید مرندی و كارگردانی حسین صفارزادگان و «هوای پدر» به تهیه كنندگی و كارگردانی اسماعیل راد نیز در این جلسه مورد موافقت قرار گرفت.
در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت خانگی كه با حضور اكثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلمنامه سریال «گلشیفته قسمت 11 و 12» به تهیه‌كنندگی علی‌اكبر قائنی‌نجفی و كارگردانی بهروز شعیبی، سریال «دل قسمت‌های1 تا 6» به تهیه‌كنندگی ایرج محمدی و كارگردانی منوچهر هادی، «سرخوش‌تر از باد» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی رامی جاهد، مجموعه نمایشی «ارغنون قسمت 1 و 2» به تهیه‌كنندگی فهیمه سلیمانی و كارگردانی میرحسن حسینی موافقت به عمل آمد.
همچنین در این جلسه با عرضه 12 عنوان فیلم خارجی، هفت عنوان فیلم مستند و آموزشی و هفت عنوان فیلم مراكز فرهنگی و جشنواره‌ها و ساخت یك عنوان فیلم مستند و یك عنوان فیلم كوتاه نیز موافقت شد.
فراهنگ**9246**1055
۰ نفر