۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۵۵
کد خبر: 82900221
T T
۰ نفر
15 كيلومتر از محور كاشمر - شادمهر افتتاح مي شود

مشهد- ايرنا- مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي گفت: تا نيمه امسال، 15 كيلومتر از باند دوم محور پرحادثه كاشمر- شادمهر تكميل شده و به بهره برداري مي رسد.

به گزارش ايرنا محمدرضا اخوان عبداللهيان، شنبه در نشست بررسي طرحهاي شاخص توسعه شهري كاشمر افزود: مردم اين خطه 20 سال است كه انتظار دوبانده شدن اين محور را مي كشند و تحقق اين آرزو با تلاش نماينده كاشمر در دسترس قرار گرفت.
وي گفت: گرفتن رديف ملي موجب شد طرح از اعتبارات قطره چكاني خارج شده و اميد است زودتر به سرانجام برسد.
اخوان عبدالهيان به وضعيت محور ارتباطي خليل آباد و بردسكن اشاره و بيان كرد: تلاش داريم سه كيلومتر از محور خليل‌آباد - بردسكن و سه كيلومتر از باند دوم محور بردسكن -خليل‌آباد را به مرحله آسفالت برسانيم.
وي با ابراز اميدواري نسبت به آغاز عمليات اجرايي اين طرح در يكماه آينده، افزود: با توجه به اعتبارات سفر رياست جمهوري اميد است مرحله دوم محور شادمهر - كاشمر، بردسكن و انابد را نيز تا پايان سال 98 به اجرا درآوريم.
نماينده كاشمر، بردسكن و خليل آباد در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: تكميل طرح باند دوم محور شادمهر - كاشمر 500 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
بهروز بنيادي با بيان اينكه خواسته اصلي مسئولان و مردم منطقه ترشيز دوبانده شدن محور كاشمر - شادمهر و ادامه آن تا بردسكن و انابد است، گفت: عليرغم اينكه از سال 84 و حتي قبل تر اين پروژه مطرح بوده است اما مجوز كميسيون ماده 23 آن در پايان سال 95 دريافت و رديف ملي آن در بودجه سال 97 گنجانده شد.
طرح دوبانده كردن محور حادثه خيز شادمهر - كاشمر از مصوبات سفر دولت نهم و دهم است كه هنوز محقق نشده است.
كاشمر در 228 كيلومتري مشهد قرار دارد.
7497/5132