۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82900807
T T
۰ نفر

2 دفتر مسافرتي خراسان رضوي مجوز تور جام جهاني دارند

۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82900807
2 دفتر مسافرتي خراسان رضوي مجوز تور جام جهاني دارند

مشهد- ايرنا- رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و گردشگري خراسان ‌رضوي گفت: 2 دفتر خدمات مسافرتي در اين استان، كه در مشهد مستقرند، مجوز برگزاري تورهاي جام جهاني 2018 روسيه را دارند.

سعيد ولي زاده، يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين دفاتر با هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و فدراسيون فوتبال به عنوان مجري برپايي تورهاي جام جهاني 2018 روسيه انتخاب شده و مجوز دريافت كرده اند.
وي با تاكيد بر اينكه مردم از ثبت نام اينترنتي و اعتماد به تبليغات غيرواقعي در اين زمينه به شدت پرهيز كنند، افزود: علاوه بر اين واريز وجه به صورت اينترنتي براي خريد بليت و نام نويسي در تورهاي جام جهاني روسيه بايد با كسب صحت و درستي فعاليت و خدمات دفتر مذكور انجام شود.
ولي زاده گفت: دفاتر مجاز مي توانند با توجه به تفاوتي كه در نوع هتل محل‌ اقامت، پروازها و مدت زمان برگزاري تور و كيفيت خدماتي كه ارائه مي دهند با توجه به مصوبات اعلام شده، نرخ متفاوت تورهاي خود را به علاقه مندان اعلام نمايند.
وي بدون اشاره به آمار ثبت نام علاقه مندان شركت در اين تورها در استان، افزود: با توجه به نوسانات نرخ دلار استقبال فراواني از شركت و نام نويسي از اين تورها نشده ضمن اينكه بسياري از متقاضيان، شركت در اين تورها را از تهران در برنامه خود تنظيم كرده اند كه در اين رابطه نيز آمار مشخصي نمي توان ارائه كرد.
هم اينك در استان خراسان رضوي حدود 400 دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي وجود دارد كه 270 دفتر از اين تعداد در مشهد فعاليت دارند.
جام جهاني فوتبال ٢٠١٨ روسيه در تاريخ ۱۴ ژوئن تا ‍۱۵ ژوئيه ۲۰۱۸ برابر با ۲۴ خرداد تا ۲۴ تيرماه ۱۳۹۷، به مدت ۳۲ روز برگزار مي شود.
7496/5132