۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۵۶
کد خبر: 82901899
T T
۰ نفر
امنيت حاصل همكاري مردم و نيروهاي مسلح است

مشهد- ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: موفقيتهاي نيروهاي نظامي و انتظامي در ايجاد امنيت پايدار در كشور حاصل حمايت و همكاريهاي مردم با نيروهاي مسلح است.

سردار قادر كريمي روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در تايباد افزود: انسجام و وحدت در ميان نيروهاي مسلح ديگر عامل تعميق امنيت در كشور است.
وي ادامه داد: امروز اگر در شهرستان مرزي تايباد و نقطه صفر مرزي دوغارون امنيت وجود دارد به دليل انسجام و وحدت بين مردم و نيروهاي نظامي و انتظامي است و اين امنيت در اين خطه مرزي بسترساز توسعه اقتصادي و اشتغال براي مرزنشينان شده است.
او گفت: رسالت نيروهاي نظامي و انتظامي برقراري امنيت مالي و جاني در كشور است و اين موضوع 100 درصد محقق شده است. ارتش، سپاه، بسيج، نيروهاي نظامي و انتظامي در سايه پرچم مقدس ايران اسلامي و فرماندهي كل قوا توانسته اند امنيتي مثال زدني براي مردم ايران به ارمغان آورند.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي افزود: نهال انقلاب به بركت خون شهدا به بار نشسته و امنيت امروز ما حاصل خون آنها است. هموطنان شيعه و سني با ايمان به خدا و توسل به قرآن كريم توانسته اند وحدت را در شهرستان تلفيقي و مرزي تايباد حفظ كنند و با تعامل و با همكاري نيروهاي نظامي و انتظامي امنيت پايدار بوجود آمده است.
7494/1858