۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۰۷
کد خبر: 82904308
T T
۰ نفر

صيانت از ارزش هاي اسلامي و انقلابي ضرورت نسل آينده است

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۰۷
کد خبر: 82904308
صيانت از ارزش هاي اسلامي و انقلابي ضرورت نسل آينده است

مراغه - ايرنا- مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه مراغه با اشاره به اهميت توجه جوانان به بصيرت افزايي در برابر تهيدهاي دشمنان گفت: صيانت از ارزش هاي اسلامي و انقلابي ضرورتي براي نسل آينده در اين برهه حساس و خطير است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام رحيم علي طالعي روز پنجشنبه در نشست خبري هفته عقيدتي سياسي در سپاه مراغه افزود: دشمنان و نظام سلطه با بهره گيري از قدرت و ابزار رسانه اي درصدد ايجاد انحراف در ارزش ها و اعتقادات به ويژه هويت جوانان و فرهنگ مهدويت است.
وي ادامه داد: توجه به آموزه هاي اسلامي و قرآني و نيز ولايتمداري و بصيرت عواملي هستند كه نسل هاي آينده را در برابر هجمه هاي فرهنگي و رسانه و در نتيجه آسيب هاي عميق اجتماعي و سياسي بيمه خواهد كرد.
وي اضافه كرد: توجه به شاخص هاي مهم اسلامي و انقلابي بايد در قالب ابزارهاي كارآمد فرهنگي از جمله توسط معلمان فرهيخته براي دانش آموزان و نسل جوان جامعه تبيين شود.
طالعي با اشاره به فرا رسيدن هفته عقيدتي در سپاه گفت: اين نهاد فرهنگي و اسلامي همواره در راستاي پياده سازي فرهنگ اسلامي و صيانت از آرمان ها و ارزش هاي اسلام ناب محمدي (ص) و فرهنگ مهدوي اهتمام كرده و مي كند.
وي افزود: عقيدتي سياسي سپاه در اين راستا و با اجراي برنامه هاي بصيرت افزايي و معنويت افزايي در بين جوانان و بسيجيان، از منويات رهبر معظم انقلاب در بخش هاي فرهنگي و اجتماعي پيروي مي كند.
وي ادامه داد: در هفته عقيدتي امسال نيز 100 برنامه فرهنگي و اجتماعي در حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج اقشار، محلات، ادارات و سازمان هاي مختلف شهرستان برگزار مي شود.
وي اضافه كرد: برگزاري نشست هاي روشنگري، تجليل از بسيجيان نمونه و پيشكسوتان جهاد و شهادت، غبارروبي مزار شهدا و يادواره هاي شهدا از جمله اين برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي در اين هفته است.
وي افزود: با اجراي اين برنامه ها، در مسير تعالي فكري و تبيين انديشه هاي اسلام ناب و فرهنگ مهدوي در بين نسل آينده حركت خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعيت در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي واقع است.
/3077/7487