۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۴۲
کد خبر: 82911589
T T
۰ نفر
روابط عمومی ادارات جایگاه واقعی خود را پیدا نكرده اند

بجنورد- ایرنا- رئیس مركز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت كشور با اشاره به نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در برقراری ارتباط با افكار عمومی گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نكرده اند.

به گزارش ایرنا سیدرمضان شجاعی كیاسری روز پنجشنبه در آیین پایانی جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر خراسان شمالی اظهار كرد: بعضا گفته می شود كه اطلاع رسانی در این دولت ناكافی و ضعیف بوده است، اما اعتقاد من این است كه اطلاع رسانی به تناسب سرعت فعالیت رسانه ها، نبوده و رشد نكرده است.
وی افزود: نه تنها دولت، بلكه صدا و سیما نیز به عنوان رسانه ملی، عقب تر از رسانه ها هستند و اگر امروز اطلاع رسانی در دستگاه های دولتی كافی نیست و صدا و سیما نتوانسته فضای رسانه ای را رشد دهد، نیاز به تجهیزات جدید دارد.
رئیس مركز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت كشور با بیان اینكه باید در عرصه رسانه از همه امكانات استفاده كنیم افزود: ارتباطی موفق است كه از همه ابزارهای رسانه ای از جمله فضای مجازی، فیلم كوتاه، كلیپ و موشن گرافی استفاده كند.
وی خاطرنشان كرد: امروز رسانه، دیگر تنها رسانه مكتوب نیست و اكنون با موشن گرافی می توان پیام ها را به خوبی انعكاس داد.
وی گفت: قدرت حاكمیت ها در دنیا ریشه در سه مقوله سیاست، اقتصاد و یا قدرت نظامی دارد اما نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از هیچ كدام از این مقوله ها نیست و مبتنی بر اعتقاد و باورها شكل گرفته است.
شجاعی كیاسری خاطرنشان كرد: البته سه عنصر مزبور در چهار دهه انقلاب در جایگاه خود نقش آفرینی كرده اما حاكمیت جمهوری اسلامی مبتنی بر باورها است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینكه امروز دیگر رسانه ها برای مخاطبان تزریقی نیست افزود: اكنون رسانه برای مخاطبان انتخابی است و در این كارزار انتخاباتی رسانه، فعالان عرصه رسانه باید تلاش كنند دقت، سرعت و صحت را سرلوحه كار قرار داده و اعتماد مخاطب را جذب كنند.
رئیس مركز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت كشور گفت: با توجه به سیاست های وزیر كشور، تلاش داریم فضای جدیدی برای فعالیت های رسانه ای تنظیم كنیم.
7185/ 6042
۰ نفر