۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۴۷
کد خبر: 82915754
T T
۰ نفر
حركت جهادي دانشجويان در مناطق محروم تقويت شود

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: حركت جهادي دانشجويان براي محروميت زدايي در مناطق محروم بايد با حمايت مسوولان و جلب مشاركت دانشگاهيان تقويت شود.

به گزارش ايرنا ، آيت‌الله محمدرضا ناصري يزدي روز دوشنبه در ديدار با جمعي از دانشجويان اردوهاي جهادي افزود: از فعاليت هاي بسيار مهم براي محروميت زدايي ، حضور دانشگاهيان مومن در مناطق محروم روستايي است .
وي ادامه داد: مراكز آموزش عالي و دستگاه‌ هاي اجرايي بايد از مشاركت دانشجويان در فعاليت هاي محروميت زدايي و برگزاري اردوهاي جهادي كه بركات زيادي به همراه دارد حمايت داشته باشند.
امام جمعه يزد به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري اشاره و تصريح كرد: ايجاد اشتغال و توليد در گرو اقتصاد مقاومتي و حمايت از خريد كالاي ايراني است كه به فرهنگ سازي نياز مبرم دارد.
ناصري يزدي گفت: توجه به مشاغل خرد و خانگي از برنامه ‌هاي مهمي است كه موجب توليد و اشتغال و زمينه سازي اصلي در تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري است .
در اين مراسم برخي از دانشجويان جهادگر به بيان مطالباتي پيرامون فعاليت‌هاي جهادي در حوزه محروميت‌زدايي و اقتصادي پرداختند و همچنين تنديس قرارگاه جهادي شهيد محمدخاني بسيج دانشجويي به‌ رسم يادبود به آيت‌الله ناصري تقديم شد.
استان يزد 60 مركز آموزش عالي و 100 هزار دانشجو دارد.
7536/ 6197