۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 82916030
T T
۰ نفر

280 ميليون ريال كالاي قاچاق در گناباد كشف شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 82916030
280 ميليون ريال كالاي قاچاق در گناباد كشف شد

گناباد- ايرنا- رئيس پليس آگاهي گناباد از كشف 280 ميليون ريال كالاي قاچاق طي يك ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا سرگرد سيد مهدي هاشميان روز سه شنبه در كميسيون مبارزه با قاچاق كالاي گناباد افزود: چهار تن گندم، سه هزار ليتر سوخت، 30 هزار نخ سيگار و چهار هزار و 200 قرص ترامادول طي اين مدت در اين شهرستان كشف شد.
وي اظهار كرد: در اين ارتباط 14 متهم دستگير و 14 دستگاه خودرو آنها توقيف شد.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد هم گفت: در بازرسي از واحدهاي صنفي اين شهرستان طي يك ماه گذشته چهار هزار و 888 نخ سيگار به ارزش 13 ميليون و 796 هزار ريال كشف شد.
هادي ايزدي با اشاره به افزايش 20 درصدي گشتهاي نظارت بر واحدهاي صنفي گناباد در سال جاري از افراد داوطلب در اين بخش دعوت به همكاري كرد.
معاون فرماندار گناباد هم با تاكيد بر توجه به مقوله پيشگيري و آموزش و اطلاع رساني در زمينه آسيبهاي كالاهاي قاچاق و لزوم ثبت كالاها در انبارها و ثبت سفارش در زمان ارسال آنها گفت: برخي به دليل ناآگاهي با قانون قاچاق ناخواسته دست به اين اقدام مي زنند.
محمدعلي جعفري افزود: برخي از قاچاقچيان از ابهامات قانون مبارزه با قاچاق كالا سوء استفاده مي كنند كه اين ابهامات بايد احصا و برطرف شود.
شهرستان گناباد با توجه به موقعيت خود در مسير ورودي استانهاي خراسان جنوبي و سيستان و بلوچستان و ترانزيت كالا از اين مناطق به ساير نقاط استان خراسان رضوي و مشهد قرار دارد.
شهرستان 88 هزار نفري گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053