۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۴۰
کد خبر: 82916887
T T
۰ نفر

خبرنگارایرنا برگزیده عرصه رسانه و روابط عمومی شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۴۰
کد خبر: 82916887
خبرنگارایرنا برگزیده عرصه رسانه و روابط عمومی شد

تهران – ایرنا – «علی اكبر قزوینیان» خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان فعال و برگزیده عرصه رسانه و روابط عمومی كشور معرفی و با حضور مسئولان فرهنگی، شماری از مدیران مسئول مطبوعات و رسانه تجلیل شد.

به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در آستانه فرارسیدن 27 اردیبهشت « روز ارتباطات و روابط عمومی» از فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و رسانه با اهدای تندیس و لوح تقدیر با حضور «محمد سلطانی فر» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «زهرا سعیدی» رئیس فراكسیون رسانه و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، «مهدی باقریان» مدیرعامل موسسه كارگزار روابط عمومی و «محمد تقی روغنی ها» مدیر عامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی روزنامه ایران تجلیل به عمل آمد.
در ادامه این مراسم همچنین از شماری از دست اندركاران و پیشكسوتان حرفه روابط عمومی و ارتباطات تجلیل بعمل آمد.
گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با عنوان بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران، با سخنرانی محمد سلطانی فر، زهرا سعیدی مباركه و محمدتقی روغنی ها ، حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی رئیس دانشكده مطالعات جهان دانشگاه تهران و عضو شورایعالی فضای مجازی برگزار شد.
همچنین حسن نمكدوست تهرانی استاد و صاحبنظر علوم ارتباطات، امیر محبیان استاد دانشگاه و رییس گروه رسانه ای آریا، احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی و سیدجلال ملكی سخنگو و مدیركل روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از دیگر سخنرانان این مراسم بودند كه در هتل ارم تهران برگزار شد.
ظرفیت ها و چالش های روابط عمومی جدید در رسانه های اجتماعی با تاكید بر مدیریت اخبار جعلی، بررسی نقش روابط عمومی ها در تحقق حقوق شهروندی، نقش رسانه و مدیریت برداشت، مدیریت بحران در روابط عمومی، نقش و كاركردهای روابط عمومی در توسعه اقتصادی با تاكید بر حمایت از كالای ایرانی از جمله موضوعاتی بود كه سخنرانان در كارگروه های مختلف دیدگاه ها و نظرات خود را بیان كردند.
فراهنگ ** 1355 ** 1418
۰ نفر